خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر سرقت طلاهای یک زن اهوازی، از دستگیری سارقان در کمتر از ۷۲ ساعت و پس از دو ساعت درگیری مسلحانه، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۳۳۴۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

سردار محمد صالحی در حاشیه بازخوانی ماجرای سرقت طلای زن اهوازی که امروز (۲۸ اردیبهشت‌ماه) در مقر پلیس آگاهی خوزستان انجام شد، اظهار کرد: در خیابان نباید اشیای قیمتی نمایان باشند و جلب توجه کنند تا سارقان چشم طمع نورزند و چنین اقدام وحشیانه‌ای را انجام ندهند.

به گزارش بسیج، وی درمورد جزئیات این ماجرا افزود: انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر اینکه زن میانسالی مورد حمله سارقان مسلح قرار گرفته است و سارقان وی را به صورت وحشیانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار داده و طلاهایش را به سرقت برده‌اند، واکنش‌های زیادی در پی داشت.

صالحی گفت: با توجه به اینکه انتشار این ویدیو منجر به جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات مردم شد و از طرف دیگر نیز مطالبه جدی مردم از پلیس، برقراری امنیت و کشف جرم است، سریعا دستگیری این سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: سارقان در کمتر از ۷۲ ساعت شناسایی شدند و با هماهنگی مرجع قضایی، کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اختفای این افراد مراجعه کردند و در نهایت سارقان پس از دو ساعت درگیری مسلحانه، تسلیم و دستگیر شدند و از آن‌ها یک قبضه سلاح شورشی کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: با تحقیقات پلیس این افراد به ارتکاب سرقت‌های دیگر نیز اعتراف کردند. امیدواریم با تداوم این روند و برخورد قاطع با سارقان به ویژه مرتکبان جرایم خشن و برخورد قاطع دستگاه قضایی با این افراد، شاهد امنیت پایدار در خوزستان باشیم.

صالحی گفت: با توجه به اینکه آسایش، آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است، با افرادی که بخواهند امنیت مردم را خدشه‌دار کنند و موجب سلب آسایش و امنیت مردم شوند، قاطعانه برخورد می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها