شاهرود_ فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها گفت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در تنویر افکار عمومی و آگاه‌سازی مردم در راستای این طرح نقش اثرگذار دارند.
کد خبر: ۹۴۳۳۳۵۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲

نقش اثرگذار روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی در راستای اهداف دولتبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست با روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن ولایت فرمانداری ویژه این شهرستان با گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات و با اشاره به طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها اظهار کرد: اختصاص یارانه قبل از دوره کنونی به واردکنندگان کالا موجب ایجاد تقاضای کاذب برای ورود کالا و رانت‌خواری شده بود.
او با بیان اینکه نشست‌های فراوانی بین کارشناسان اقتصادی برای اجرای این طرح انجام شد، افزود: اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها برای روز‌های پایانی سال گذشته با آماده سازی سامانه‌های هوشمند فراهم شد، اما با تصمیم سران سه قوه کشور این طرح در روز‌های پایانی اردیبهشت ماه امسال اجرایی شد.
جلالی با اشاره به اینکه بازتوزیع یارانه ها، هوشمندسازی و مردمی سازی یارانه‌ها مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده بود، تصریح کرد: رییس جمهور تاکید داشت در اجرای طرح بازتوزیع یارانه‌ها و مردمی‌سازی، گفتمان سازی شود و در این راستا از نخبگان و کارشناسان موافق و منتقد نظرخواهی شد.
فرماندار شاهرود با بیان اینکه تاخیر در اجرای این طرح هزینه‌های فراوانی بر کشور وارد می‌کرد، اظهار کرد: اصناف، بازاریان، سپاه، بسیج، شورای تامین شهرستان، قوه قضاییه و امامان جمعه و جماعت در اقناع سازی مردم به منظور اجرای این طرح نقش به سزایی داشتند.
او با بیان اینکه درآینده نزدیک شاهد رشد، بهره وری، توسعه و کاهش تورم خواهیم بود، افزود: با اجرای این طرح مردم اولویت‌بندی در هزینه کرد یارانه‌ها را خود انتخاب می‌کنند.
جلالی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی نسبت به این طرح و آگاه‌سازی مردم، اظهار کرد: دستگاه‌ای اجرایی بویژه دستگاه‌های مسئول در این طرح باید با تنویر افکار عمومی و آگاه‌سازی مردم در تحقق این مهم تلاش کنند.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در دنیای کنونی نقش مهمی در ایجاد ارتباط مسئولین و مردم دارند، افزود: باید با دقت و صداقت و استفاده از ابزار بروز در تحقق اهداف سازمان و بیان دستاورد‌ها به جامعه تلاش کرد.
او با تشکر از روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان و تعامل آنان با جامعه بر توجه به نقش روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی و حمایت از آن‌ها تاکید کرد.
در این نشست روابط عمومی شهرداری بسطام، دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه روابط عمومی و حمایت از این جایگاه تاکید کردند.
امیرحسین اصغری روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود در ابتدای این جلسه با خیرمقدم و برشمردن اهمیت روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی و ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان بر حمایت و ایجاد تشکلی منسجم در این راستا تاکید کرد و با اشاره به برنامه ریزی در اجرای برنامه‌های در این هفته، گفت: گلباران گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه و فرماندار و گردهمایی روابط عمومی‌ها و تجلیل از آن‌ها و تقدیر از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی شهرستان از برنامه‌های بزرگداشت این هفته است.
این نشست به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات به همت روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها