خبرهای داغ:
مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت؛
آخوند خوجملی گفت: سرداران شهید چون شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدشان خود را سرباز این نظام می دانند، سرداران و پاسداران در مسیر خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند
کد خبر: ۹۴۳۳۳۸۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ آخوند خوجملی عصر امروز در همایش نخبگان و منتخبین فرماندهان پایگاه های بسیج اظهار کرد: مردم اهل سنت در دفاع از مرزهای سرزمینی استان گلستان به ویژه در هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگی داشتند و در بین چهار هزار شهید استان نزدیک به 600 شهید از برادران اهل سنت تقدیم انقلاب شده است.

مشاوره استاندار در امور اهل سنت ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند کارهای بزرگی در اقتصاد از سوی دولت پیگیری می شود و همه باید به برنامه اعلامی دولت سیزدهم آیت الله رئیسی کمک کنیم.

آخوند خوجملی بیان کرد: محبت و خیرخواهی دو سویه بین زمامداران و مسئولان است که پیامبر مکرم اسلام (ص) به آن تاکید داشتند و این اتحاد و انسجام بین زمامداران و مردم این کشور وجود دارد.

وی بابیان اینکه سرداران شهید چون شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدشان خود را سرباز این نظام می دانند، افزود: سرداران و پاسداران در مسیر خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: دشمن با ترویج یاس و ناامیدی نسبت به مردم و نظام و رهبری و سایر مسئولان به دنبال حاکم کردن جو ناامیدی در جامعه هستند و در بخش دیگر با ترویج قومیت گرایی به دنبال ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی هستند و در هر دو قسمت باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها