خبرهای داغ:
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: اداره‌کل بازرسی به راه‌اندازی میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی اقدام کرده است.
کد خبر: ۹۴۳۳۳۹۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری، با اعلام این مطلب اظهار کرد: میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های دولت مردمی، 29 و 30 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ همزمان با سفر رئیس‌جمهور به آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی به نشانی ارومیه، خیابان شهید بهشتی، جنب موزه باستان‌شناسی درخواست‌های خود را در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مطرح کنند.

او ادامه داد: در این ارتباط مردمی، میثم آسوپا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر از ساعت 8 تا 18 روز پنجشنبه 29 اردیبهشت‌ ۱۴۰۱ و جمعه 30 اردیبهشت‌ ۱۴۰۱ پاسخ‌گوی مردم خواهد بود.

ارسال نظرات