فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع) خبر داد:

رزمایش "جهاد امیدآفرینی" در مهرشهر و کمال شهر برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع) خبر داد: سوم خرداد لغایت سیزدهم خرداد رزمایش"جهادامیدآفرینی" با هدف ایجاد امید بین مردم در مناطق محروم مهرشهر و کمال شهر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۰۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ علی شعبانی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع) خبرداد: به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس، سوم خرداد لغایت سیزدهم خرداد رزمایش"جهادامیدآفرینی" با هدف ایجاد امید بین مردم نسبت به دستگاه ها در مناطق محروم" شهرک امیرالمومنین(ع) و آق تپه" مهرشهر و کمال شهر برگزار می شود.

شعبانی ایجاد امید در دل مردم نسبت به مسئولین و دستگاه ها را نوعی جهاد تبیین خواند و گفت: با تلاش های مستمر این ناحیه و پیگیری ها از سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ازتمامی ظرفیت های استان مانند شهرداری، صداوسیما، هلال احمر، سازمان تبلیغات و ... برای امیدآفرینی در این رزمایش استفاده شده است.

وی با اشاره به بیان حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه اگر مسئولین حکومت مهدوی را ایجاد نکنند خائن و خطرساز هستند، اضافه کرد: خدمت به مردم باید در راستای ایجاد حکومت مهدوی باشد.

وی درپایان خاطر نشان کرد: تمامی برنامه های تبیین شده در رزمایش"جهاد امیدآفرینی"  دارای پیوست های فرهنگی می باشد و به حول قوه الهی برنامه های خوبی دراین ده روز درسطح شهر انجام خواهدشد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار