خبرهای داغ:
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: در طول تاریخ و در قرن‌های گذشته، علما و روحانیون پرچمدار دفاع از مردم و کشور در برابر تهاجمات خارجی بوده‌اند.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۱۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله احمد عابدی عصر چهارشنبه در همایش وعاظ عرصه دفاع مقدس اضافه کرد: نقش علما و روحانیون در هشت سال جنگ تحمیلی بسیار درخشان است و باید هرچه بیشتر از ابعاد و زوایای گوناگون مورد توجه و بررسی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه حضور روحانیون در جبهه های جنگ حق علیه باطل موجب دلگرمی رزمندگان اسلام بود، خاطرنشان کرد: رزمندگان با دیدن روحانیون در جبهه ها، به حقانیت راه خود در مسیر یاری حضرت ولیعصر(عج) اعتقاد راسخ داشتند.

جانباز دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش مؤثر روحانیون در تزریق ایمان و معنویت در جبهه های جنگ، تصریح کرد: در طول تاریخ و در قرن های گذشته نیز بارها مشاهده کرده ایم که علما و روحانیون پرچمدار دفاع از مردم و کشور در برابر تهاجمات خارجی بوده اند.

وی در پایان، دعا و توسل مراجع عظام تقلید در پشت جبهه های جنگ برای نصرت و پیروزی رزمندگان اسلام را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: روحانیت همیشه آمادگی دارد تا برای دفاع از اسلام و انقلاب در میدان حاضر شده و جانفشانی کند.

همایش وعاظ عرصه دفاع مقدس عصر چهارشنبه با حضور جمعی از طلاب و روحانیون رزمنده و جانباز و خانواده معظم شهدای روحانی در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها