خبرهای داغ:
سرهنگ طاهرخانی درمراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه شهید حسن پور گفت: کارگران، سربازان عرصه اقتصادی با تکیه بر توان علمی و مجهز به سلاح کار و تلاش هستند
کد خبر: ۹۴۳۳۴۳۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

قزوین، به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه شهید حسن پور باحضور سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز و سرهنگ مهدوی منش مسئول بسیج کارگری سپاه استان قزوین و تعدادی از بسیجیان حوزه های کارگری برگزار شد.

 

سرهنگ طاهرخانی در این مراسم بیان کرد: ما به قله‌های زیادی در این ۴۳ سال رسیده ایم. عزیزان کارگر در خط مقدم تولید و اشتغال با اتکا به نیروی تلاش، دانش، صبر و سعه صدر باید دیگر قله‌ها را فتح کنید و به هر آنچه ایران را به سمت ناامیدی می‌کشاند نه بگویید.

 

وی افزود: در عرصه اقتصاد و جبهه اقتصادی مهمترین امر علم و کار و تلاش است، اصلی‌‎ترین سرمایه ما در حوزه تولید، نیروی انسانی و کارگران هستند که نیاز است توجه ویژه به آنان شود تا با افزایش میزان رضایت کارگران، میزان بهره وری هم افزایش یابد.

 

گفتنی است در این مراسم از خدمات حسینی فرمانده سابق حوزه شهید حسن پور تقدیر و سروان پاسدار اطفی مجد بعنوان فرمانده جدید حوزه شهید حسن پور معرفی گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها