خبرهای داغ:
حجت الاسلام غلامی گفت: تنها نسخه الهام بخش زندگی زن مسلمان الگوگیری و تبعیت پذیری از زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان یک زن نمونه و کامل در تمام عرصه های زندگانی است
کد خبر: ۹۴۳۳۴۳۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست آگاه سازی زنان و بانوان، به همت پایگاه خواهران حوزه خواهران کوثر شهر الوند با حضور حجت الاسلام غلامی مسئول معاونت صالحین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

 

حجت الاسلام غلامی در این نشست بیان کرد: بی شک گفتمان «نه شرقی نه غربی» حضرت امام(ره) را می توان درتمام حوزه ها تعمیم داد و آن را برای نسل سوم و چهارم تبیین کرد.

 

وی گفت: زن و جایگاه بی بدیل آن در خانواده ایران اسلامی یک نقش محوری و اساسی می باشد و می توان گفت هسته مرکزی نهاد خانواده ایرانی، حضور گرماافرین زن، در نقش مادر خانواده است.

 

غلامی افزود: دشمن نیز با شناخت دقیق این مساله درصدد است باحربه های متعدد از جمله بی ارزش جلوه دادن جایگاه زن دراسلام، نگاه ابزاری به زن، ایجاد فساد و فحشاء به ویژه در بین زنان و دختران، این ستون و خیمه گاه خانواده ایران اسلامی را به پایین کشیده و بنیان خانواده را متزلزل نماید.

 

مسئول صالحین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: در این میان، تنها نسخه الهام بخش زندگی زن مسلمان الگوگیری و تبعیت پذیری از زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان یک زن نمونه و کامل در تمام عرصه های زندگانی است. حضرت فاطمه زهرا(س) برترین الگوی زن نمونه در تمام عرصه های زندگی می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها