خبرهای داغ:
سردار سلیمانی:

بسیج سازندگی آبرسانی به ۷۲۰۰ روستا را آغاز کرد/ ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای کمیته 

ربیس سازمان بسیج با اشاره به آغاز آبرسانی به ۷۲۰۰ روستا در سطح کشور برای تأمین آب شرب توسط بسیج سازندگی گفت: ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد نیز آغاز شده است.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۵۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی شامگاه چهارشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی استان اصفهان با اشاره به تأسیس بسیج سازندگی به دستور مقام معظم رهبری در سال ۷۸ اظهار داشت: بسیج سازندگی در فضایی تاسیس شد که مردم از ادغام جهاد سازندگی در یک وزارتخانه و محروم شدن از خدمات جهاد سازندگی بسیار اندوهگین بودند، ولی بسیج سازندگی با نخستین گروه‌های جهادی بسیج با عنوان اردو‌های هجرت شکل گرفت.
وی با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم از جمله مهم‌ترین نرم‌افزار‌های نظام و نرم‌افزار‌های بومی انقلاب اسلامی ایران است، افزود: در فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و منظومه فکری امامان انقلاب اسلامی به ویژه مقام معظم رهبری، جهاد سازندگی جایگاه ویژه‌ای داشته و دارد.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه جهادسازندگی یکی از مهم‌ترین میراث‌های امام (ره) است و ما امروز امانتدار بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج ملت ایران در سپاه پاسداران و سازمان بسیج هستیم، تصریح کرد: مطالبات برحق جهادگران باید سرلوحه کار ما باشد و تردیدی در پاسخ گفتن به این مطالبات در مجموعه سپاه و بسیج وجود ندارد.

وی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ و روی کار آمدن دولت مردمی از سوی مردم، خاطرنشان کرد: برنامه‌های بسیج سازندگی پس از حماسه بزرگی که ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ رقم زد شتاب روزافزونی به خود گرفت و افق جدیدی در مقابل بسیج سازندگی گشوده شد و بنا داریم با هم‌افزایی روزافزون قوای سه‌گانه به ویژه دولت مردمی، در تمام مسائل عمده و اساسی کشور ورود کرده و برای حل آن مسائل با توجه به اولویت‌های مردم در مناطق مختلف برای رفع آن با نقش آفرینی گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی و آتش به اختیار، وارد عرصه شده و مشکلات را رفع کنیم.

سردار سلیمانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: تحقق همه جنبه‌های مردم سالاری اسلامی، تشکیل جامعه اسلامی و ورود به تمدن نوین اسلامی در سه مرحله از مراحل تکاملی انقلاب اسلامی باقی ماند و به گام دوم منتقل شد و تحقق دولت اسلامی در اولویت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار