محمد عباس زاده فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت: اخیرا گزارش‌هایی به پلیس اماکن رسیده است که برخی از افراد سودجو اقدام به نگهداری غیر مجاز انواع لوازم غذایی اعم از روغن و غیره. در انبار کرده تا در فرصتی مناسب و با قیمتی بالاتر آن را به فروش برسانند که نظارت و رسیدگی به این موارد در راستای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و عرضه‌کنندگان مواد غذایی با همکاری اتحادیه مربوطه و بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی در دستور کار مأموران این انتظامی قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۸۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، محمد عباس زاده فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت: اخیرا گزارش‌هایی به پلیس اماکن رسیده است که برخی از افراد سودجو اقدام به نگهداری غیر مجاز انواع لوازم غذایی اعم از روغن و غیره. در انبار کرده تا در فرصتی مناسب و با قیمتی بالاتر آن را به فروش برسانند که نظارت و رسیدگی به این موارد در راستای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و عرضه‌کنندگان مواد غذایی با همکاری اتحادیه مربوطه و بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی در دستور کار مأموران این انتظامی قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه متصدیان واحدهای صنفی باید مواد غذایی را برابر با نرخ مصوب اتحادیه به فروش برسانند، یادآور شد: هر گونه نگهداری در انبار و عدم عرضه مواد غذایی در بازار یا فروش آن به قیمت بیش از حد مصوب و اقداماتی نظایر آن اخلال در بازار و جرم محسوب شده و پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار، تصریح کرد:‌ در همین راستا نیز پلیس به افرادی که اقدام به احتکار مواد غذایی یا گرانفروشی آن کنند هشدار می‌دهد و قطعا با تخلف آنان برخورد خواهد شد.

 

عباس زاده در پایان از مردم خواست در صورتی اینکه اطلاع از انبار یا فروشگاهی که در آن مواد غذایی احتکار شده به پلیس ۱۱۰ اطلاع تا به موقع با افراد برخورد گردد و برابر دستوالعمل کلیه اقلام احتکار شده در همان روستا یا شهر بین مردم تقسیم می گردد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها