فرماندار رشتخوار:

نانوایی ها نباید ساعت پخت نان را کاهش دهند

حسین باهوش فرماندار رشتخوار در جلسه کارگروه آرد و نان این شهرستان صبح امروزدر محل فرمانداری رشتخوار، گفت: در حوزه آرد و نان نباید به شایعات گرانی توجه کرد.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۹۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، حسین باهوش فرماندار رشتخوار در جلسه کارگروه آرد و نان این شهرستان صبح امروزدر محل فرمانداری رشتخوار، گفت: در حوزه آرد و نان نباید به شایعات گرانی توجه کرد.

 

باهوش در ادامه درخصوص کنترل و آگاه سازی افکار عمومی مردم اظهار داشت: ما باید آرامش روانی جامعه را مد نظر بگیریم و افکار عمومی را درخصوص طرح جدید هدفمندسازی یارانه ها اقناع سازی کنیم و آگاهی بخشی لازم به مردم را داشته باشیم.

 

وی در ادامه افزود: امروزه در داخل کشور معاندین داخلی و خارجی با شایعه پراکنی درخصوص گرانیها سعی در بهم زدن آرامش و امنیت کشور دارند ولی این آرامش خاطر را می دهیم که نه نان و نه بنزین و نه سایر اقلامی که در طرح هدفمندسازی یارانه ها قرار ندارد، گران نخواهد شد.

 

فرماندار رشتخوار همچنین تاکید کرد: نظارت و بازرسی در حوزه نانوایی ها باید بیشتر شود و در محل هایی که تخلف صورت می گیرد بر اساس ضوابط و مقررات با متخلفین برخورد گردد.

 

وی با تاکید بر اینکه هیچ نانوایی بدون مجوز و خارج از نوبت حق تعطیلی ندارد و نانوایی های شهرستان هم باید بر اساس مجوزی که دارند نان پخت کنند، گفت: نانوایی ها نباید ساعت پخت نان خود را کاهش دهند و بازرسین در گشت های مشترک بر اساس قوانین و مقررات برخورد نمایند، هدف این است که نان با کیفیت و مرغوب در اختیار مردم قرار گیرد و نارضایتی های اجتماعی از بین برود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها