اعتمادسازی جامعه جهت حمایت‌های یارانه‌ای ضروری است

امیر دایی صراف،فرماندار کاشمر گفت: اعتمادسازی جامعه هدف جهت حمایت‌های یارانه‌ای دولت ضروری است و باید توان خود را برای اقناع افکار عمومی در خصوص ضرورت، اهداف، این برنامه‌ها و نتایج مثبت طرح به کار گیریم.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۹۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی،امیر دایی صراف،فرماندار کاشمر گفت: اعتمادسازی جامعه هدف جهت حمایت‌های یارانه‌ای دولت ضروری است و باید توان خود را برای اقناع افکار عمومی در خصوص ضرورت، اهداف، این برنامه‌ها و نتایج مثبت طرح به کار گیریم.

 

 

امیر دائی صراف روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری کاشمر افزود: به منظور عدالت در توزیع سرمایه‌های کشور و جلوگیری از هدر رفت منابع و اصلاح شیوه اختصاص ارز ترجیحی به کالاهای اساسی به نفع مردم و دهک‌های کم برخوردار، مجلس شورای اسلامی در قانون ۱۴۰۱ دولت را مکلف به اصلاح تخصیص ارز ترجیحی کرد.

 

وی تصریح کرد: باید توان خود را برای اقناع افکار عمومی در خصوص ضرورت، اهداف، برنامه‌ها و نتایج مثبت طرح به کار گیریم.

 

فرماندار کاشمر بیان کرد: اتفاقاتی که بین روسیه و اوکراین افتاده و از سویی مفسده آمیز بودن ارز ترجیحی و جلوگیری از قاچاق کالاهای یارانه دار به کشورهای اطراف و مقابله با فقر مطلق موجب شد که دولت به سمت و سوی اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها حرکت کند.

 

دائی صراف مطرح کرد: با اجرای این طرح همان عددی که باید در قالب یارانه به وارد کننده اختصاص پیدا می‌کرد اکنون به خود مردم داده می‌شود.

 

وی با بیان اینکه همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که کمبود در بازار وجود نداشته باشد، گفت: آشفتگی در بازار مردم را بیش از گرانی آزار می‌دهد و معمولاً تخلفات به دلیل نبود نظارت و بازرسی است که در همین راستا هر روز جلسات مربوطه درشهرستان برگزار و بازار به طور کامل رصد می‌شود.

 

فرماندار کاشمر با بیان اینکه در شهرستان همه کالاهای اساسی موجود است و هیچ کم و کاستی وجود ندارد، تأکید کرد: با توجه به پایین آمدن آستانه صبر مردم، می‌طلبد مسئولان بیشتر با مردم تعامل داشته باشند.

 

دائی صراف با گرامیداشت روز روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی باید پیشران پیشرفت شهر باشد زیرا دورانی که روابط عمومی‌ها فقط رابط بین مردم و رسانه‌ها بودند به پایان رسیده و در دنیای امروز با انسان‌هایی مواجهیم که خود رسانه هستند.

 

فرماندار کاشمر مطرح کرد: روابط عمومی‌ها باید با مدیریت افکار عمومی تلاش خود را به کار گیرند تا صحبتی غیر واقع در فضای مجازی مطرح نشود. آنها مغز متفکر سازمان هستند و باید از لاک دفاعی خود خارج شوند و افق دید خود را توسعه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار