سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر از کشف کالای احتکار شده در این شهرستان به ارزش ۲۸ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۹۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی،سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر از کشف کالای احتکار شده در این شهرستان به ارزش ۲۸ میلیارد ریال خبر داد.

 

سرهنگ علی یعقوبیان گفت: طی چندین عملیات و بازرسی و نظارت توسط گشت‌های مشترک توسط پلیس امنیت اقتصادی، قرارگاه شهید امانی گشت‌های عملیاتی رضویون، یگان ضابطین و اطلاعات سپاه از محل های احتکار مقادیر زیادی کالای غذایی اساسی شناسایی و کشف شد. 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با اشاره به انجام بیش از۳۰ عملیات بازرسی طی ۴۸ساعت گذشته خاطر نشان کرد: در این مدت نزدیک به ۳۰ تن اقلام مختلف کالاهای اساسی طی ٩ عملیات جداگانه از انبارهای غیرمجاز ومنازل مسکونی و خودرو کشف و ضبط شده است. 

 

وی همچنین با اشاره به انبار بیش از ٢۵٠ تن برنج پاکستانی در یکی از مناطق مسکونی شمال شهر کاشمر خاطرنشان کرد: پس از شناسایی این انبار احتکاری بلافاصله فرماندار، روسای ادارات صمت و جهادکشاورزی در محل حاضر شدند و از نزدیک موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

 

یعقوبیان با اذعان به اینکه برابر اعلام کارشناس اداره صمت بخشی از موجودی این انبار در سامانه انبارهای این سازمان ثبت شده است، تصریح کرد: بنا به اظهارات صاحب انبار حدود ٨٠ تن برنج بیش از مقدار ثبت شده در سامانه انبارها در داخل انبار موجود است.

 

وی ادامه داد: تا بررسی دقیق موضوع انبار مورد نظر پلمپ شد و موارد جهت تعیین تکلیف در اختیار جهادکشاورزی و تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر تاکید کرد: مردم می‌توانندگزارش هر گونه تخلفات اقتصادی ،احتکارکالاها و انبارهای غیرمجازرا از طریق تلفن ١١۴ (ستاد خبری اطلاعات سپاه) ۱۱۳ (ستاد خبری وزارت اطلاعات) و ۱۱۰( ستاد خبری نیروی انتظامی)اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها