خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه عمل بهترین عامل برای اثبات حقانیت روحانیت است، گفت: جامعه باید بداند روحانیون اهل عمل به گفتار خود هستند، روحانیت در دوران دفاع مقدس جان خود را فدا کردند.
کد خبر: ۹۴۳۳۵۲۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای روحانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه قشر روحانیت از سال‌ها قبل از انقلاب اسلامی برای حراست از دین در میدان حاضر بوده و شهید داده است، اظهار کرد: کنگره شهدای روحانی باید به شهدای روحانیت در دوره‌های مختلف زمانی توجه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از طلاب دوران دفاع مقدس و انقلاب بدون اینکه نام و یادی از آن‌ها باقی مانده باشد به شهادت رسیدند، اضافه کرد: بسیاری از طلاب روحانی در زندان‌های ساواک به شهادت رسیدند.

این مرجع تقلید شیعیان، با بیان اینکه عمل بهترین عامل برای اثبات حقانیت است، گفت: گفتار همراه با عمل موجب اثرگذاری در جامعه دارد؛ جامعه نباید تصور کند که روحانیون فقط اهل حرف هستند، روحانیت در دوران دفاع مقدس نیز در عرصه عمل ورود و برای اسلام و ایران جان خود را فدا کردند.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های کنگره شهدای روحانی پرداخت و گفت: این کنگره چهارم خردادماه با سخنرانی رئیس جمهور در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات