خبرهای داغ:
جهادگران شهرستان سرخه اقدام به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و لایروبی انهار و تخریب لانه موش ها در زمین های کشاورزی کردند.
کد خبر: ۹۴۳۳۵۴۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ اردوی جهادی یک روزه به همت گروهای جهادی شهید کریم طاهریان و شهید حسن یعقوبی سرخه برگزار شد.

این اردو به منظور جلوگیری از آسیب رساندن موش ها به محصولات کشاورزان منطقه خنار روستای امامزاده عبدالله انجام و تعداد زیادی لانه موش تخریب و آماده جهت سم گذاری با هماهنگی اداره جهاد کشاورزی شد.

همچنین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و فروش محصولات خرد و خانگی به همت گروه های جهادی شهید محمد باقر اسدی نژاد، ام الشهید هاجر بیگم سیادت، شهید حسین صفا و شهید سید ابراهیم سیادت پایگاه های مقاومت بسیج شهری سرخه برپا شد.

در این نمایشگاه محصولات خانگی و خوراکی، لباس دوخته شده توسط گروه جهادی، محصولات در حمایت از زنان بد سرپرست، فروش حوله سنتی و محصولات جانبی (طرح فدک) جهت فروش عرضه و در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

برپایی اردوی جهادی یک روزه گروه جهادی شهید شاطری صوفی آباد از دیگر برنامه های جهادگران شهرستان سرخه بوده است.

در این اردو که با تعداد ۱۲ نفر از جهادگران این گروه و همکاری بخشداری سرخه انجام پذیرفت مسیر سیل منتهی به مزارع کشاورزی روستای صوفی آباد مسدود شد.

لازم به ذکر است اردوی جهادی یک روزه گروه جهادی جانبخش حسین رسولی در سرخه به همت ۹ نفر از جهادگران این گروه انجام و جوی های منتهی به باغ های روستای جوین لایروبی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها