خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور؛

مجموعه جهادگران، مولود حرکت های بسیج است/ شاخصه حرکت جهادگران خدمت بی منت است

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در سومین انتخابات مجمع جهادگران خوزستان یکی از برجستگی های بسیج مستضعفین و مجموعه بسیج را حرکت جهادی عنوان کرد که جهادگران با نیت خالص برای محرومیت زدایی در مناطق محروم حضور پیدا می کنند.
کد خبر: ۹۴۳۳۵۵۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در جمع جهادگران و سومین انتخابات مجمع جهادگران خوزستان عنوان داشت: به برکت انقلاب اسلامی نهاد ها و مجموعه های مختلفی تفکر انقلاب اسلامی را در طی دهه های بعد از انقلاب اسلامی منتشر می کنند، یکی از مجموعه هایی که در شاخص برتر قرار دارد و همیشه با حضور خود در صحنه های مختلف رسالت ترویج انقلاب اسلامی را دارد بسیج مستضعفین است که در بدو تشکیل به فرمان امام (ره) شکل گرفت همواره شاهد تلاش ها، مجاهدت ها و خدمات که همه نشأت گرفته از پشتیبانی مردم است بوده ایم.

 

سردار شاهوار پور با اشاره به اینکه یکی از برجستگی های بسیج مستضعفین و مجموعه بسیج حرکت جهادی است گفت: مجموعه جهادگران مولود حرکت های بسیج است و نقش آفرینی بسیج در خارج از فضای بسیج و خدمت رسانی در جامعه است.

وی عنوان داشت: یکی از شاخصه های حرکت جهادی، خدمت بی منت است برادر و خواهری که در مناطق محروم بی صدا و گمنام به محروم ترین و مستحق ترین مردم خدمت می کند همانند شهدا در دوران جنگ و دفاع مقدس هستند.

 

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با تاکید بر اینکه گروه های جهادی برای عمل به دستورات امام و ولی فقیه کار می کنند، گفت: از دیگر شاخصه های جهادگران ساختن خود و دیگران است، فرد جهادگر از شروع خدمت علاوه بر اینکه خود به پختگی، بزرگی و شأن می رسد همین روحیه و انرژی و این حس را به مردم منتقل می کند که برای دیگران خدمت کردن افتخار است.

 

سردار شاهوار پور با تاکید بر اینکه گروه های جهادی باید کارها را سازمان یافته تر، اصولی تر و پایدار تر دنبال کنند گفت: باید افرادی انتخاب شوند و یک ساختار دبیر خانه با شیوه نامه در نظر گرفته شده و مجموعه ای از درون خود جهادگران متولی کار شود که دیگران به آن خدشه ای وارد نکنند و مدیریت و نظارت بر آن ها صورت بگیرد.

 

وی افزود: گروه های جهادی بار انقلابی اسلامی را با آن کیفیت که مردم انتظار دارند به مقصد می رسانند عملیات زمینی مردم یاری که شایسته مردم است توسط گروه های جهادی در حال انجام است.

 

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در بحث کار جهادی دو‌بخش داریم یک بخش کارهای مختصر کوتاه و مقطعی است که لازم است و دوم کارهای بلند مدت است مثل جاده منطقه احمد فداله، مشکل آب شرب مردم ، بهداشت مدرسه و... در کنار آن کار فرهنگی، بهداشت و درمانی باید انجام شود.

 

سردار شاهوار پور تاکید کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی در بخش آبرسانی مناطق محروم عزم دارد تا مشکل آب روستایی را کامل حل کند تعداد زیادی از مناطق را ورود کردیم تا انجام شود به حدی حجم کار بالا است که کارخانه ها لوله برای تحویل ندارند ۸۰۰ کیلومتری احتمالا برای لوله گذاری لازم است ۲۳۰ منبع آب باید احداث شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها