خبرهای داغ:
دامغان_ امام جمعه موقت تهران گفت: مسئولین با مردم حرف بزنند و موضوع گرانی را شفاف مطرح کنند و مردم هم در طرح عادلانه سازی یارانه‌ها از دولت حمایت کنند.
کد خبر: ۹۴۳۳۵۸۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در همایش نکوداشت آیت الله سید محمد شاهچراغی در شهرستان دامغان اظهار کرد: آیت الله رئیسی می توانست وجیه المله بماند و طرح عادلانه سازی یارانه‌ها را در سال هفتم و هشتم انجام دهد، اما برای سامان دادن به این موضوع صادقانه وارد میدان شد و آبروی خود را کف دست گذاشت.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر حمایت مردم از طرح عادلانه سازی یارانه‌ها بیان کرد: مسئولین خدمتگزار مردم هستند و ضروری است که قصه گرانی‌ها را برای مردم شفاف مطرح کنند لذا آن طور که باید موضوع گرانی‌ها برای مردم باز نشده است،با مردم حرف بزنیم و به آنها بگوییم که رنج شما رنج ما است.

خاتمی افزود: چه آنهایی که به آیت الله رئیسی رأی دادند و چه آنهایی که رأی ندادند طرح آزادسازی یارانه‌ها را لازم می دانند.

امام جمعه موقت تهران هدف از تجلیل و نکوداشت را ادامه راه و مسیر بزرگان و علما دانست و اظهار کرد: دشمن در پی تخریب روحانیت اصیل و خدمتگزار می باشد و فضای مجازی فاسد در این آتش می‌دمد و برگزاری اینگونه همایش‌ها پاسخ خوبی به سم پاشی های دشمن در جهت تخریب چهره روحانیت است که همگان بدانند عالمان دین همچنان محبوب القلوب هستند.

وی انقلابی بودن و ولایتمداری را از ویژگی‌های بارز آیت الله شاهچراغی دانست و بیان کرد: آیت الله شاهچراغی خورشید فروزان حمایت از امام و خط امام خمینی (ره) بود و بعد از ارتحال ایشان حامی خط ولایت بودند و افتخار 40 سال نمایندگی امام راحل و مقام معظم رهبری در استان سمنان را داشت.

خاتمی با اشاره به استقامت در صراط مستقیم و عفیف بودن آیت الله شاهچراغی گفت: آیت الله شاهچراغی همان زندگی ساده طلبگی را دارد و هیچ رانت خواری سیاسی نداشت.

وی زیست مردمی و عالم متقی بودن را از دیگر ویژگی‌های آیت الله شاهچراغی دانست و افزود: عالم متقی یعنی خدا را در همه عرصه‌ها دیدن و رعایت حریم ذات مقدس ربوبی در کلام و ارتباط با دیگران می باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله سید محمد شاهچراغی سال ۱۳۱۳ در روستای حسن آباد شهرستان دامغان متولد شد. وی از دی ماه سال ۱۳۸۰ تا ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه شهر سمنان بوده و همچنین نماینده دوره چهارم و پنجم مجلس خبرگان رهبری از استان سمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها