در آستانه کنگره ۴۰۰۰شهید روحانی کشور نمایشگاه ۱۱۳شهید روحانی استان سمنان در جوار کریمه اهل بیت در مصلی شهر مقدس قم برپا شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۵۹۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،حجت الاسلام یعقوبی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان سمنان درخصوص برگزاری اجلاسیه سراسری شهدای روحانی بیان داشت:نمایشگاه شهدای روحانی کشور از تاریخ جمعه ۳۰اردیبهشت ماه با حضور  آیت الله سعیدی امام جمعه قم،استاندار،خانواده های معظم شهداء ،مسئولین و اقشار مختلف مردم بعد از نماز جمعه افتتاح می گردد.

حجت الاسلام یعقوبی افزود:این نمایشگاه از روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۱۰ خرداد از ساعت ۹صبح تا ۱۳و عصرها از ساعت ۱۶تا ۲۰پذیرای بازدید عموم مردم خواهد بود.

وی تصريح کرد:با توجه به این که در استان سمنان روحانیون و علما در دوران دفاع مقدس پیش‌گام بودند سعی بر این شده آثار و فعالیت هایی که در خصوص ۱۱۳ شهید روحانی استان سمنان تولید شده جمع آوری شود و در معرض دید بازدید کنندگان قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان سمنان اظهار داشت:آنچه که در آمارها مشهود است این است روحانیون، در بین اقشار مختلف بیشترین شهید را تقدیم کردند که نشان‌دهنده حضور پرشور روحانیون در جبهه‌های حق علیه باطل بود.بنابراین شایسته است از فعالیت و تلاش های همه جانبه اعضاء محترم ستاد کنگره شهدای روحانی استان و شهرستان هاتشکر و قدر دانی کنیم.

نمایشگاه ۱۱۳شهید روحانی استان سمنان در قم برپا شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها