خبرهای داغ:
استاندار خوزستان با تاکید بر اهمیت حذف ارز ترجیحی در اقتصاد کشور گفت : این اقدام نه تنها بر اقتصاد کشور تاثیر مثبت دارد بلکه قدرت خرید اقشار ضعیف را بالا می برد .
کد خبر: ۹۴۳۳۶۱۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

صادق خلیلیان شامگاه پنجشنبه در دیدار سرزده با جمعی از مردم اندیمشک در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) افزود : دشمنان نظام اسلامی تلاش می کنند با ایجاد جنگ روانی مانع تحقق اهداف بزرگ اقتصادی در کشور شوند و آثار مثبت حذف ارز ترجیحی را کمرنگ و تنش زا جلوه دهند.

وی ضمن تاکید بر لزوم همراهی و صبوری ملت ایران اسلامی همچون همیشه در برهه های خاص افزود:دشمنان‌ سعی می کنند با جنگ روانی و شایعه پراکنی ، مردم را بی اعتماد کرده و حذف ارز ترجیحی را کمرنگ جلوه دهند.
خلیلیان افزود:چنین نقشه های دشمنان نظام اسلامی همواره با هوشیاری مردم غیور ایران اسلامی خنثی شده است و این بار نیز مردم ما هوشیار هستند.

وی تاکید کرد :دولت انقلابی حافظ منافع مردم و در کنار عموم مردم است و همگان یقین داشته باشند دولتمردان برای رفاه و آرامش مردم تلاش مضاعف دارند.

استاندار خوزستان ادامه داد:با شرایط جدید برخی از مردم گلایه و انتقاد هایی دارند اما نباید خواسته به حق مردم سبب سو استفاده دشمن شود و مردم باید هوشیار باشند.

به گزارش بسیج استاندار خوزستان پس از دیدار با مردم در مسجد ، در جمع شهروندان اندیمشک در میدان مرکزی این شهر هم حضور یافت و به پرسش های مردم پاسخ گفت.



ارسال نظرات
پر بیننده ها