با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا:

رئیس هیئت جانبازان و معلولان سپاه کربلا منصوب شد

ساری-سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران طی حکمی به عنوان رئیس هیئت جانبازان و معلولان سپاه کربلا منصوب شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۶۴۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

رئیس هیئت جانبازان و معلولان سپاه کربلا منصوب شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به نقل از روابط عمومی ورزش بسیج استان،سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران   طی مراسمی در دفتر معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا که با حضور عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا، کاظم غفارپور مسئول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا، صفی نیا مسئول ورزش قهرمانی بسیج، لاریمی پیشکسوت ورزش بسیج و میرساداتی مسئول روابط عمومی ورزش بسیج برگزار شد ،به عنوان رئیس هیئت جانبازان و معلولان سپاه کربلا منصوب شد.

در این دیدار در رابطه با همکاری فی مابین و انعقاد تفاهم نامه (برنامه‌ها و خدمات به جامعه ایثارگری در زمینه‌های مختلف) تبادل نظر به عمل آمد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این جلسه گفت: سپاه پناهگاه و مأمنی برای همه آحاد جامعه است و نگاه ما به سپاه قرارگاهی است.

کهن سال اضافه کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مد ظله العالی، سپاه شمیمی از چهره‌های بهشتی است و ایثارگران عزیز صاحبان انقلاب و نظام هستند.

وی تصریح کرد: عملکرد و اهداف راهبردی سپاه پاسداران و بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت ارائه خدمت به مردم و ایثارگران در یک راستا است پس در حقیقت مأموریت سپاه پاسداران و بنیاد یکسان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در پایان جلسه ضمن اهدای حکم مسولیت هیات جانبازان و معلولان بسیچ سپاه کربلا مازندران برای کهن سال آرزوی موفقیت نمود و خواستار همکاری بیشتر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با سپاه شد و این همکاری را فرصت خوبی برای افزایش خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران دانست.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها