خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز گفت: باید دست دلالان و محتکران از بازار قطع و با آنها برخود شود.
کد خبر: ۹۴۳۳۶۸۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

آیت الله عباس کعبی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهواز گفت: طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها توسط دولت در راستای حمایت از اقشار محروم و کم کردن شکاف اقتصادی توسط دولت در حال انجام می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه توزیع عادلانه یارانه‌ها یک جراحی بزرگ اقتصادی است، افزود: در این طرح به جای اینکه ارزترجیحی برای واردات کالا‌های اساسی به تعدادی واردکنند اختصاص یابد به جیب مردم می‌رود.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: در تامین کالا‌های اساسی مشکلی وجود ندارد اما در توزیع باید نظارت ها مستمر و اثر گذار باشد و باید با دلالان و محتکران برخورد شود .

آیت الله کعبی با گرامی داشت فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری دزفول و تجلیل از مقام شهدای این دو شهرستان تاکید کرد: فتح خرمشهر با پیروی از فرهنگ عاشورا به وقوع پیوست و دولت و ملت می‌توانند با الهام گرفتن از حماسه‌های فتح خرمشهر و مقاومت دزفول بر مشکلات پیروز شوند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات خرمشهر و سفر رئیس جمهور به این شهرستان بیان کرد: انتظار ان است که با استفاده از شرکت های دانش بنیان و ظرفیت شرکت نفت اروندان زیر ساخت‌های شهرستان‌های خرمشهر، آبادان توسعه و مشکلات این مناطق حل شود.

خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سیاست‌های کلی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ می‌شود جز اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید عملیاتی شود که یکی از این برنامه‌ها سیاست کلی جمعیتی که همه مسئولان برای اجرای هر چه بهتر آن تلاش و همت کنند.

آیت الله کعبی افزود: در چهارم خرداد ماه امسال کنگره شهدای روحانی در قم برگزار می‌شود و استان خوزستان ۲۰۳ شهید روحانی را تقدیم کرده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها