خبرهای داغ:
همدان-امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان افراطی بر طبل دشمن کوبیدند، تصریح کرد: اصلاح قیمت‌ها و قطع دست دلالان، جراحی دردناکی بود که باید انجام می‌گرفت.
کد خبر: ۹۴۳۳۷۲۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اسدآباد اظهار داشت: به دلسوزی، صداقت و نیت خدمت در دولت دکتر رییسی اعتقاد داریم.

وی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان افراطی بر طبل دشمن کوبیدند، تصریح کرد: اصلاح قیمت‌ها و قطع دست دلالان، جراحی دردناکی بود که باید انجام می‌گرفت و مطمئن هستیم دوا و درمان این جراحی به مرور بر مردم آشکار خواهد شد.

امام جمعه اسدآباد اضافه کرد: پس از انجام این اقدام، دشمن و مهره‌های داخلی آن، قصد مسموم کردن فضا را داشتند که به لطف خدا و بصیرت هموطنان رسوا شدند.

وی افزود: فضای به وجود آمده،باراندازی بود تا برخی افراد را بهتر بشناسیم.

حسینی مجد با بیان اینکه تعدادی از افراد به بهانه این اتفاقات، هرآنچه جسارت بود را روا داشتند، عنوان کرد: به طور قطع نقش عموم مردم ایران،خاصه امت شهیدپرور اسدآباد در همراهی برای این عمل سخت، ویژه‌تر از هر چیز دیگری بود.

وی همچنین ضمن تشکر از نهادهای امنیتی و انتظامی ادامه داد: از ارگان‌های مربوطه درخواست داریم محتکرین و سودجویان را شناسایی و مراکز اقتصادی آنان پلمب شود.

امام جمعه اسدآباد در پایان یادآور شد :خیلی زودتر از اینها می‌باید نکات لازم درباره اقدامات در دست اجرا از سوی دولت محترم به مردم توضیح داده می‌شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات