دومین نمایشگاه بین المللی ارتباطات و فناوری اطلاعات کیش با عنوان «کیتکس»(KITEX) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۷۵۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱

 رئیس هیأت مدیره شرکت فناوری دانش بنیان زنجیره بلوکی سبحان گفت:  دومین نمایشگاه بین المللی ارتباطات و فناوری اطلاعات کیش  تحت عنوان «کیتکس» (KITEX) با هدف رفع نیازمندیهای فناورانه کشور در بازار صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل حوزه ها و محورهای هوشمندسازی، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، تله کام، امنیت و زیرساخت های اقتصاد دیجیتال مبتنی بر تکنولوژی های جدید از قبیل رمز ارزها، بلاک چین، متاورس و فناوری های بانکی برگزار شد که در پایان  نمایشگاه از غرفه خانه بلاكچين ايران و  شركت فناورى دانش بنيان زنجيره بلوكى سبحان به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه، با اهدای لوح و نشان، تقدیر شد.

بر اساس این گزارش؛ علی پاک باخته گان زنجانی اظهار کرد: در این‌نمایشگاه  اولین دستگاه بومی خودپرداز رمز ارز که تولید شرکت فناوری دانش بنيان زنجيره بلوکی سبحان است معرفی شد که این  دستگاه، در واقع نسل سوم دستگاه خودپرداز است که  دستگاه‌هایی هستند  که به راحتی می‌تواند امکان خرید و فروش رمزارزها را ممکن کند.

وی افزود: این دستگاه اختراع شرکت دانش بنیان زنجیره بلوکی سبحان است که‌ با همراهی خانه بلاکچین ایران،   تولید شده که کلیه رمزارزها را پوشش می دهد ضمن این که می توان از طریق آن خرید و فروش نیز انجام داد. این دستگاه قادر است پس از هر خرید،  کیف پول کاغذی نیز به کاربر ارائه کند. کیف کاغذی که در تمام جهان شناخته شده است.

مدیرخانه بلاکچین ایران ،  همچنین ضمن معرفی اولین دستگاه بومی خودپرداز رمز ارز بر تسریع قانونمند شدن اکوسیستم رمز ارزها تاکید کرد. 

وی ادامه داد: بهتر است دولت و مجلس هر چه زودتر نسبت به این موضوع  توجه و عنایت  لازم را داشته باشند تا بتوانیم با فرهنگ سازی مناسب و قانونمند شدن تمام‌جوانب این حوزه، آگاهی های لازم را به مردم بدهیم تا  با اِشراف کامل  به این حوزه وارد شده  و فریب نخورند .

مدیرخانه بلاکچین ایران  تصریح کرد:‌ اکنون ۳۷ هزار و ۴۵۴ دستگاه خودپرداز رمز ارز در جهان در حال خدمت رسانی است و این دستگاه که ما تولید کردیم در واقع نسل سوم دستگاه خودپرداز است که  دستگاه‌هایی هستند  که به راحتی می‌تواند امکان خرید و فروش رمزارزها را ممکن کند.

این دستگاه اختراع شرکت دانش بنیان زنجیره بلوکی سبحان است که‌ با همراهی خانه بلاکچین ایران آن را تولید کرده  که کلیه رمزارزها را پوشش می دهد ضمن این که می توان از طریق آن خرید و فروش نیز انجام داد. این دستگاه قادر است پس از هر خرید،  کیف پول کاغذی نیز به کاربر ارائه کند. کیف کاغذی که در تمام جهان شناخته شده است.

 رئیس هیأت مدیره شرکت فناوری دانش  دستگاه از کشورهاى مختلف دنیا از جمله امارات ، ارمنستان، گرجستان، عراق، اكوادور، چك و شيلى داشته ایم که درحال بررسى و تنظیم قرارداد هستیم و امیدوارم با وضع قوانین مناسب از سوى بانک مرکزى بتوانیم خدمتگزار مردم شریف جمهورى اسلامى ایران نیز باشیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات