خبرهای داغ:
فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب‌الزمان(عج) گفت: امروز به برکت خون شهدای گرانقدر نظام اسلامی، کشورمان در قله افتخار ایستاده و در جهان شناخته می‌شود؛ به همین منظور نیاز است رشادت‌ها و فداکاری‌هایی که آن‌ها در طول ۸ سال دفاع مقدس رقم زده‌اند را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۴۳۳۷۶۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، به نقل از روابط عمومی گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب‌الزمان(عج)، کوروش بیگی فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب‌الزمان(عج)، در دیدار با خانواده طلبه شهید رسول معصومی اظهار داشت: در فرهنگ اسلامی، شهادت به عنوان یکی از والاترین ارزش‌ها شناخته می‌شود و مقام شهدا از بلندمرتبه‌ترین مقام‌ها است.

وی افزود: از آنجا که شهید در راه خدا هستی خود را برای نجات و سعادت جامعه فدا می‌کند، پاداش اصلی خود را از خداوند دریافت می‌کند اما جامعه نیز به لحاظ حقی که شهید برگردن آنان دارد، باید دین خود را در قبال شهیدان گلگون کفن ادا کند و امیدوارم خداوند توفیقی دهد تا بتوانیم به آرمان امام و شهدا پایبند باشیم و در مسیر شهدا حرکت کنیم.

 

بیگی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدای گرانقدر نظام اسلامی، کشورمان در قله افتخار ایستاده و در جهان شناخته می‌شود؛ به همین منظور نیاز است رشادت‌ها و فداکاری‌هایی که آن‌ها در طول ۸ سال دفاع مقدس رقم زده‌اند را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.

 فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب‌الزمان(عج) تصریح کرد: احیای نام و یاد شهدا، پاسداشت شهدای طلبه و بزرگداشت و ترویج ارزش‌های جهاد و شهادت، فرهنگ شهید و شهادت و احیای سنت‌های الهی سبب قوام، دوام و بقای جامعه است و نباید به این موضوع سطحی نگریست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها