خبرهای داغ:
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، رمز موفقیت در دوران دفاع مقدس را همبستگی و اتحاد اقوام مختلف دانست و گفت: چهارم خرداد (روز ملی مقاومت و پایداری و روز دزفول ) نماد تعصب مردم این شهرستان نسبت به دیار خود است.
کد خبر: ۹۴۳۳۷۷۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸

سیداحمد آوایی افزود: ملت ایران با وجود تمام گلایه‌ها، با صبوری جنگ اقتصادی را هم پشت سر خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: امروز باید با توجه به شرایط مهم کشور و شهرستان، "الف دزفول" را به "الف اتحاد" تبدیل کنیم چرا که توسعه دزفول محقق نخواهد شد مگر اینکه طبق آیات قرآن در کنار هم و با وجود  تفاوت دیدگاه سیاسی، جناحی، گروهی و قومیتی، موفقیت شهرمان را بر تمام اختلافات ترجیح دهیم و فقط برای پیشرفت دزفول تلاش کنیم.

آوایی افزود: دوران دفاع مقدس با وجود موشک باران ها و حملات بی رحمانه دشمن به دزفول، زندگی در این شهر جریان داشت و مردم ما با چنگ و دندان شهرشان را حفظ کردند و با ترک نکردن دزفول این پیام را به دشمن صادر کردند که در شرایط سخت و دشوار نیز، زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان دوشادوش یکدیگر از خاکشان دفاع خواهند کرد.

وی دزفول را رنگین کمان اقوام دانست و گفت: رمز موفقیت ما در جنگ تحمیلی همبستگی اقوام بود و تمام قومیت ها با هر زبان و لباسی، مشت محکمی در برابر دشمن بودند، و امروز نیز باید این منش و روحیه در جامعه ما تقویت شود.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر محرومیت زدایی افزود: باید خدمات و امکانات به صورت یکسان در تمام نقاط شهرستان از مرکز شهر گرفته تا دور افتاده ترین روستاها ارایه شود که در این راستا اقدامات خوبی در زمینه جاده سازی، تامین آب، گازرسانی و بهداشت و درمان در مناطق محروم دزفول صورت گرفته و به تمام مدیران تاکید شده  لحظه‌ای از کار جهادی و انقلابی برای محرومیت زدایی و شکوفایی دزفول دریغ نکنند.

آوایی به شرایط کشور نیز اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی هشت سال درگیر جنگی بود که تمام دنیا علیه آن متحد شده بودند و ما با روحیه انقلابی و صبوری با سربلندی از آن خارج شدیم، و امروز هم کشور درگیر تحریم و جنگ اقتصادی است و دشمن از طریق دیگری مقابل ما ایستاده اما به طور قطع ملت ایران با وجود تمام گلایه‌ها و انتقادات که بسیاری از آنها هم به حق است این مقطع را نیز  پشت سر خواهد گذاشت؛ البته مسوولان هم باید با تدبیر و کار کارشناسی، کشور و مردم را دچار خود تحریمی و فشار مضاعف نکنند.

وی با بیان اینکه با آغوش باز پذیرای انتقادات هستم ادامه داد: دست یاری خود را به سوی تمام اقشار جامعه در راستای پیشرفت دزفول دراز می‌کنم و از اینکه مردم با حساسیت ویژه اقدامات و مواضع نماینده خود را دنبال می‌کنند بسیار خوشحالم زیرا این امر نشانه روحیه مسوولیت پذیری و دغدغه مندی شهروندان شهرستان دزفول است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها