خبرهای داغ:
همدان-سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند کسب مدال طلا محمد سیاوشی در المپیک ناشنوایان را افتخاری بزرگ در ویترین مدال آوران ورزش استان همدان و شهرستان نهاوند دانست.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۱۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سلیمان جوانمردی در آیین استقبال از محمد سیاوشی کشتی گیر طلایی المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان برزیل اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت‌ گرفته توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان، نماینده، فرماندار و حمایت‌های شهردار و شورای اسلامی شهر نهاوند به زودی مشکل اشتغال این قهرمان ارزشمند حل خواهد شد.

وی افزود: پیگیر مشکل اشتغال و مسکن محمد سیاوشی قهرمان کشتی المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان برزیل هستیم و به زودی دغدغه او برطرف می‌شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند کسب مدال طلا محمد سیاوشی در المپیک ناشنوایان را افتخاری بزرگ در ویترین مدال آوران ورزش استان همدان و شهرستان نهاوند دانست و گفت: سیاوشی توانست تنها مدال طلای کاروان کشتی آزاد کشورمان در این رویداد مهم جهانی را کسب کند.

گفتنی است؛ تیم کشتی آزاد ناشنوایان ایران اوایل هفته جاری با کسب هفت مدال در بیست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان برزیل به کار خود پایان داد.

در این پیکارها «محمد سیاوشی» آزادکار نهاوندی در فینال وزن ۵۷ کیلوگرم به مدال طلا رسید تا تنها نشان طلای کاروان کشتی کشورمان در این مسابقات را کسب کند.

این کشتی گیر طلایی تیم ملی کشورمان در فینال این وزن مقابل حریفی از قزاقستان به برتری هفت بر ۲ رسید و قهرمان المپیک شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات