مسئول بسیج اساتید مازندران:

بسیج اساتید موتور پیشران حرکت علمی و جهادی کشور هستند

ساری-دکتر حلیمی بسیج اساتید دانشگاه را موتور پیشران حرکت علمی و جهادی کشور دانست و اظهار کرد؛ باید خودباوری و رویکرد حل مسئله در استادان تقویت شود.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۸۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،دکتر حلیمی مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های استان مازندران در گردهمایی مسئولین و اعضای شورای کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در واحد آیت الله آملی با بیان اینکه اگر قرار باشد چشم ما به دستان مسئولین باشد و انتظار داشته باشیم آن‌ها برای ما کاری انجام دهند تغییر صورت نخواهد گرفت، تاکید کرد؛ ما خودمان باید عامل تغییر، ارتقا و پیشرفت باشیم.

دکتر حلیمی افزود ؛ بسیج اساتید از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است که می‌تواند با بازیابی آن ظرفیت‌ها جایگاه و نقش اثر‌گذار خود را پررنگ نماید.

دکتر حلیمی بسیج اساتید دانشگاه را موتور پیشران حرکت علمی و جهادی کشور دانست و اظهار کرد؛ باید خودباوری و رویکرد حل مسئله در استادان تقویت شود.

وی با اشاره به نقش کانون‌های بسیج اساتید در ورود به مباحث تخصصی و صنفی، بیان داشت؛ استادان باید مطالبه گری مدون و قانون مدار را در دستور کار خود قرار دهد و بنده و همکاران مان هم تمام توان خود را در حمایت و همراهی با این اقدامات اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها