ساری-معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا گفت: جهاد تبیین مهم ترین وظیفه بسیج است.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۹۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر بسیجیان شهرستان نوشهر با حضور سرهنگ عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان، در محوطه سپاه شهرستان نوشهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مجیدی معاون هماهنگ کننده در  جمع بسیجیان، ضمن تأکید بر لزوم آمادگی همه جانبه بسیجیان برای مواجهه با انواع بحران‌ها و نقشه‌های شومی که از سوی دشمنان انقلاب، نظام و مردم عزیز مان را مورد تهدید قرار می‌دهد، از حضور پرشور و سازماندهی شده بسیجیان بویژه جوانان غیور نوشهری و همه دست اندرکاران برگزاری این رزمایش تقدیر کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به مأموریت «جهاد تبیین» بعنوان نخستین اولویت وظایف همه بسیجیان و دلسوزان انقلاب طبق فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین بهترین وسیله انتقال اهداف و آرمان انقلاب و همچنین ترویج روحیه انقلابی به نسل‌های جدید و آینده است.

سرهنگ مجیدی به وظیفه جهاد تبیین در موضوع هوشمندسازی پرداخت هدفمند یارانه‌ها و اقدامات اقتصادی دولت که با هدف عدالت محوری در حال اجراست تأکید کرد و گفت: ما مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی را کتمان نمی‌کنیم، اما با اتحاد همه قوا و کمک به دولت و با جهاد تبیین نباید به دشمنان و سرسپردگان داخلی آنان اجازه دهیم در بین جامعه شکاف ایجاد نموده و اتحاد و انسجام ملی ما را هدف بگیرند.

لازم به ذکر است، در این رزمایش که پیرو رزمایش‌های هفته گذشته در سطح شهرستان نوشهر برگزار شد، گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا (ص) نوشهر به تمرین دفاع از کوی و برزن و همچنین گردان کوثر بسیج خواهران به تمرین امداد و نجات در هنگام حوادث پرداختند.

در پایان این برنامه، سرهنگ پاسدار ابراهیم پور فرمانده سپاه ناحیه نوشهر نیز با حضور در جمع بسیجیان از مشارکت پررنگ و وظیفه شناسانه بسیجیان و تلاش فرماندهان و ارکان گردان‌های حاضر در رزمایش تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها