خبرهای داغ:
شبکه آبادان چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر را با تبیین حماسه پیروزمندانه فتح خرمشهر به موازات انعکاس مطالبات مردم در سطح ملی پاس می‌دارد.
کد خبر: ۹۴۳۴۰۱۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان با اشاره به ارتقاء کمی و کیفی ویژه برنامه‌های آزادی خرمشهر گفت: برنامه‌های تدارک دیده شده از ۳۱ اردیبهشت تا سوم خرداد با حضور مردم خرمشهر، سرداران، امیران، رزمندگان و چهره‌های مطرح ملی از شبکه‌های سراسری و ۳۳ شبکه رادیویی و تلویزیونی استانی به صورت هم زمان به روی آنتن خواهند رفت.
ناصر بهرام روایت عملیات بیت المقدس، مرور جانفشانی رزمندگان فتح و مردم خرمشهر در مقاومت ۳۴ روزه و انتقال فرهنگ حماسه و دفاع به نسل جوان و نوجوان را محور اصلی برنامه‌ها عنوان کرد.
او گفت: مستند‌های «مادری از دارخوین»، «در قلب شهر»، «قوم ایستاده»، «مالیه»، «گزارش آخر»، «نخل‌های ایستاده»، مجموعه هفت قسمتی «حماسه خرمشهر»، ویژه برنامه ۵ قسمتی «بازتاب» با موضوع ابرچالش‌های امروز خرمشهر، ویژه برنامه‌های "سلام بر خرمشهر" و "ایرانشهر"، موشن گرافیک‌های «خرمشهر خرم» و "شهید بهروز مرادی" و همچنین نماهنگ فاخر "فتح مبین" تولید مشترک مرکز آبادان و دفتر شعر، موسیقی و سرود سازمان، از تدارکات شبکه آبادان در معاونت‌های صدا، سیما، موسیقی، خبر و فضای مجازی برای پخش در روز‌های منتهی به سوم خرداد است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: شبکه آبادان چهلمین سالگرد رهایی خرمشهر را از طریق برقراری ارتباط‌های زنده با شبکه‌های سراسری و استانی در محضر همه هموطنان جشن خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها