مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان گفت : روحانیت همواره خود در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب گام برداشته و سپس مردم را برای حضور در این مسیر ارزشمند فراخوانده است.
کد خبر: ۹۴۳۴۰۵۷
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین حاتم نصیری نژاد در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه شهدای روحانی گیلان در مصلی شهر مقدس قم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمهوری اسلامی استحکام خود را مدیون خون پاک شهیدان است اظهار کرد: روحانیت همواره خود در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب گام برداشته و سپس مردم را برای حضور در این مسیر ارزشمند فراخوانده است.
وی با اشاره نقش برپایی نمایشگاه شهدای روحانی گیلان در شهر مقدس قم گفت: در حاشیه برگزاری کنگره چهار هزار شهدای روحانی کشور در مقدس قم نمایشگاه شهدای روحانی گیلان برپا شده و در این نمایشگاه گوشه‌ای از تلاش‌ها و مجاهدت‌های روحانیون رزمنده و جهادی در دفاع مقدس و عرصه‌های گوناگون  به نمایش گذاشته است.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم ادامه‌دار بودن برپایی نمایشگاه شهدای روحانی گیلان افزود: امیدوارم مردم با آگاهی و معرفت از این نمایشگاه بازدید کنند و این نمایشگاه درسی برای ادامه مسیر انقلاب و شهدا باشد.
نصیری‌نژاد، از برپایی نمایشگاه شهدای روحانی گیلان تا ۱۲ خرداد ماه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه در ۵۰ غرفه به معرفی و آثار ارزشمند ۱۶۲ شهدای روحانیت از نهضت مشروطه تا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم و شهدای ترور از استان گیلان در طبقه دوم مصلی قدس شهر قم پرداخته‌ایم.
به گفته مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان ساعت بازدید از نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا اذان ظهر و از ساعت ۱۶ تا ساعت ۱۰ شب بوده و در تلاشیم تا فرمانده سپاه قدس گیلان، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و استاندار گیلان با حضور در شهر مقدس قم از این نمایشگاه بازدید و در کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور شرکت کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات