مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: صیهونیست‌ها در طول تاریخ ضربات سنگینی از قشر روحانیت خورده و به این دلیل همواره در تلاشند تا این ظرفیت بالقوه را تخریب کنند
کد خبر: ۹۴۳۴۰۵۹
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، احسان‌الله محمدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جامعه روحانیت همواره خود را حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند، اظهار کرد: قشر ر‌وحانیت در دوران قبل از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین در دوران دفاع مقدس برای حراست از دین در میدان حاضر بوده و شهدای بسیاری را تقدیم نظام اسلامی کرده است.
وی با اشاره به نقش دوران دفاع مقدس در پیشرفت‌های امروز جمهوری اسلامی گفت: پیشرفت‌های امروز را کشور مدیون دفاع مقدس هستیم، به این منظور دشمن تلاش می‌کند که دستاوردهای ما را هیچ نمایش داده و مشکلات را بزرگ جلوه دهد و ما باید از این توطئه دشمن آگاه باشیم.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم برگزاری یادواره و کنگره سرداران و شهدا در استان گیلان و برای تمامی افشاری که در دوران دفاع مقدس شرکت کردند، بیان کرد: در در چند سال گذشته کنگره و یادواره شهدای بسیاری در استان گیلان و برای تمامی شهدا از تمامی قشرها برگزار شده و این روند در این استان ادامه‌دار است.
محمدی برگزاری کنگره شهدای روحانی‌ را کم هزینه‌ترین کنگره در سطح کشور دانست و تصریح کرد: صیهونیست‌ها در طول تاریخ ضربات سنگینی از قشر روحانیت خورده و به این دلیل همواره در تلاشند تا این ظرفیت بالقوه را تخریب کنند، لذا باید با برگزاری کنگره شهدای روحانی از این امر جلوگیری کنیم.
وی یکی از پیام‌های مهم برگزاری کنگره شهدای روحانی را نشان دادن وفاداری و حضور موثر این قشر از جامعه در صحنه‌های حق علیه باطل دانست و افزود: از جمله پیام‌های برگزاری کنگره شهدای روحانی این است که بگوییم روحانیت از نهضت امام و دفاع مقدس تا مبارزه با کرونا همواره پیشگام و پیش قدم حضور در صحنه بوده است.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نمایشگاه شهدای روحانی گیلان در شهر مقدس قم از ۳۰ اردیبهشت آغاز شده است، گفت: استان گیلان دارای ۱۶۲ شهید روحانی از دوران مشروطه تا تاکنون است که نمایشگاه و دستاوردها و آثار شهدای روحانی این استان در مصلی قدس شهر مقدس قم برپا و زندگی نامه این شهدا با ارائه مستند و کلیپ نمایش داده می‌شود.
محمدی، گیلان را پیشتاز برگزاری کنگره شهدای روحانی در کشور دانست و بیان کرد: در گیلان کنگره میرزا کوچک خان جنگلی با محوریت شهدای روحانی در سال‌های اخیر در استان گیلان برگزار شده و در آن از تمامی خانواده شهدای روحانی تجلیل به عمل آمده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات