خبرهای داغ:
امام جمعه محمدیه در حاشیه کوهنوردی بسیجیان به ارتفاعات قله بریال قزوین
امام جمعه محمدیه در حاشیه کوهنوردی بسیجیان به ارتفاعات قله بریال قزوین که به مناسبت هفته ورزش پهلوانی در شهرستان البرز برگزار شد عنوان کرد: زندگی شهرنشینی موجب ابتلای افراد جامعه به انواع گرفتاری‌ها شده و لذا از مهمترین دغدغه های امروز همه ما باید ایجاد زمینه تفریح و ورزش در جامعه و خانواده‌ها باشد
کد خبر: ۹۴۳۴۰۷۳
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته ورزش پهلوانی جمعی از ورزشکاران بسیجی شهر محمدیه به همراه حجت الاسلام والمسلمین آقاحسینی امام جمعه این شهر ارتفاعات ۲۸۷۰ متری قله بریال در شمال شرقی استان قزوین را صعود کردند.

 

برگزاری این ویژه برنامه با هدف ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی و ایجاد نشاط، سلامتی و تندرستی می باشد.

 

حجت الاسلام آقاحسینی در حاشیه برگزاری این ویژه برنامه بیان کرد: یکی از خلأهای موجود در برنامه ریزی های جامعه، مسأله ورزش است که گاها مغفول مانده است.

 

وی گفت: امروز عمده مشکلات حوزه سلامت، بروز امراض و ناهنجاری های مختلف جامعه است که معضلات اجتماعی و فردی را به همراه دارد و یکی از علل اصلی این معضلات، کم تحرکی است. 

 

 امام جمعه محمدیه عنوان کرد: زندگی ماشینی ما را تا حدودی زمین‌گیر کرده و این اتفاق خیلی بدی است اگر چه تکنولوژی و صنعت، جهت آسایش و رفاه زندگی بشر ایجاد شده اما این رفاه و آسایش باعث شده اما زندگی شهرنشینی موجب ابتلای افراد جامعه به انواع گرفتاری‌ها شده و لذا از مهمترین دغدغه های امروز همه ما باید ایجاد زمینه تفریح و ورزش در جامعه و خانواده‌ها باشد. 

 

حجت الاسلام آقاحسینی گفت: باید همه در زمینه ورزش به ویژه ورزش همگانی گام برداریم و ایجاد فضاهای ورزشی برای عموم مردم جزو برنامه‌های آینده شهر باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها