خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛
سرهنگ مهرعلیا، مدیریت جهادی را رمز پیشرفت و اقتدار ملی انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی دانست و گفت: خدامحوری، دین مداری، اخلاق مداری، بصیرت، انقلابی گری و تعهد از ویژگی های بارز یک مدیر جهادی است
کد خبر: ۹۴۳۴۰۷۹
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در حاشیه برگزاری جلسه توجیهی شورای حوزه و فرماندهان پایگاه های مقاومت سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، با اشاره به اهداف و مأموریت های برنامه های سال 1401 بسیج بیان کرد: سند انتظار بسیج، جهاد تبیین، اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی، طرح صالحین و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب از جمله برنامه های شاخص امسال بسیج است. 

 

وی گفت: امروز برنامه اولویت دار بسیج، جهاد تبیین در همه عرصه هاست، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی و برجسته سازی نقاط قوت و پیشرفت های انقلاب در سطح جامعه وظیفه همه ارکان بسیج است.       

این فرمانده نظامی در ادامه افزود: امروز جنگ ترکیبی دشمن بیشتر در فضای مجازی و رسانه ای رقم می خورد و بسیج بیش از هر زمان دیگری علاوه بر حضور در فضای حقیقی، باید در فضای مجازی نیز سکاندار جهاد تبیین باشد. امروز دشمنان قسم خورده انقلاب با لجن پراکنی و تحریف واقعیت های جامعه، می خواهند از درون انقلاب برای خود نیرو جذب کنند و از طریق همین نیروها، انقلاب را از درون ساقط کنند.    

سرهنگ مهرعلیا، مدیریت جهادی را رمز پیشرفت و اقتدار ملی انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی دانست و گفت: خدامحوری، دین مداری، اخلاق مداری، بصیرت، انقلابی گری و تعهد از ویژگی های بارز یک مدیر جهادی است. تجربه موفق دفاع مقدس نمونه بارزی از مدیریت جهادی به دست نیروهای جوان و مومن بود، در حال حاضر نیز در جنگ تمام عیار اقتصادی، رمز پیشرفت و اقتدار ملی انقلاب اسلامی در گرو مدیریت جهادی است و با این مدیریت می تواند از گردنه های سخت اقتصادی عبور کرد.   

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، به مردمی سازی و عادلانه سازی یارانه ها در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های اولویت دار دولت سیزدهم، بحث اقتصاد و اصلاح مسائل اقتصادی بود. دولت با مردمی سازی و عادلانه سازی یارانه کنونی قصد دارد جلو توزیع ناعادلانه، رانت و فساد اقتصادی و قاچاق کالاهای ضروری را بگیرد. در این زمینه باید همه نهادها و سازمان های ذیربط به دولت کمک کنند. 

 

سرهنگ مه علیا در پایان گفت: مجموعه سپاه و بسیج نیز افتخار دارد در این طرح، کمک حال دولت باشد و هر اقدام و خدمتی که در راستای رفاه و آسایش مردم و عزتمندی انقلاب اسلامی ایران باشد، سپاه و بسیج با اقتدار حضور پیدا می کند.

 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها