خبرهای داغ:
همدان-فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س) همدان از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در سطح پایگاه‌های حوزه حضرت فاطمه (س) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۴۰۸۴
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در سطح پایگاه‌های حوزه حضرت فاطمه (س) پیش‌بینی شده است.

وی گفت: مقام معظم رهبری حماسه آزادسازی خرمشهر را حادثه‌ای بی‌نظیر در تاریخ جهان قلمداد کرده وآن را پرچم سرافرازی و پایداری ملت ایران معرفی کردند.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س) همدان تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر هدیه الهی بود که توسط فرزندان این مرز بوم با توکل به خداوند و پیروی از ولایت و با اتحاد و یکپارچگی محقق شد ودر این باره امام خمینی (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی گفت: به مناسبت آزادسازی خرمشهر هرساله برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و تعلیم و تربیت و فضای مجازی و تربیت بدنی در حوزه و  پایگاه‌ها برگزار می‌شود.

زنگنه با اشاره به شعار محوری فتح خرمشهر با عنوان «ما مقاوم هستیم»، گفت: به مناسبت این هفته برگزاری یادواره شهید «امیر طلایی» شهید سال ۱۴۰۱ شهرستان همدان، سرکشی از خانواده شهدا و نشست بصیرتی و نشست برخط در پیام‌رسان روبیکا  برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای تئاتر با محوریت شهید «اندرزگو» و برگزاری حلقات صالحین با موضوع فتح خرمشهراز دیگر برنامه‌های این حوزه مقاومت است.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س) همدان با اشاره به اجرای برنامه‌ها و مسابقات ورزشی گفت: این برنامه‌ها شامل پیاده‌روی، مسابقات ورزشی از قبیل دارت و... است که با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات