خبرهای داغ:
در راستای برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی کشور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه به همراه فرمانده سپاه شیروان با خانواده معزز شهید روحانی علی چالاک دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۳۴۰۸۵
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج - حجت الاسلام و المسلمین زحمتکش گفت: بر حسب وظیفه در مجموعه نمایندگی ولایت فقیه سپاه انقلاب اسلامی قرار بر این شد که سرکشی از باب تعظیم و تکریم از خانواده شهدای طلبه و روحانی داشته باشیم، به زودی در کنگره 4000 هزار شهید روحانی و طلبه کشوری که در 4 خردار ماه در شهر مقدس قم برگزار میشود این شهدا در کنار سایر شهدای کشوری تکریم میشوند، همچنین سهم ما در خراسان شمالی 72 شهید روحانی و طلبه است که سهم شهرستان شیروان 10 شهید معزز می باشد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از فلسفه های مهم برگزاری این کنگره که اولین کنگره شهدای روحانیت و طلبه کشوری می باشد در کنار تببین نقش روحانیت در سکان داری و طلایه داری و همچنین حظور در عرصه میدان ایستادگی و شهادت یکی از اهدافش تکریم و تعظیم شهدای این قشر است که با توجه به تاکیداتی که حضرت اقا نسبت به این قشر داشتند بسیار قابل اهمیت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) افزود : علما و روحانیون در تعالی اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی مجاهدت های فراوانی داشته اند که شهید علی چالاک نمونه ای از این شهیدان بود باید توجه داشت که شهدای روحانی میراث داران پیامبران و بزرگان دینی هستند، نقش سازنده طلاب و روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان آشکار است و شهدای روحانی همچون سایر شهدا، فداکاری کردند تا اسلام و انقلاب استوار بماند.

در پایان این دیدار هدیه (چفیه) متبرک رهبر معظم انقلاب به همراه لوح و تابلو فرش مزین به عکس شهید تحویل برادر علی چالاک شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها