خبرهای داغ:
همدان-سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: پهلوانان انسان‌هاي والا و صاحب نامي هستند كه تا ابد در ياد و اذهان مردم باقي مانده و هرگز نمي‌ميرند.
کد خبر: ۹۴۳۴۰۹۲
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سلیمان جوانمردی در مراسم زورخانه‌اي، گراميداشت هفته ترويج منش پهلواني که در نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: هفته ترویج فرهنگ پهلوانی از روز ۲۴ اردیبهشت ماه شروع شده که به مناسبت این ایام برنامه‌های متنوعی برگزار شد.

وی افزود: روزشمار این هفته به ترتیب «فرهنگ پهلوانی،اخلاص و عمل»، «فرهنگ پهلوانی، روحیه جوانمردی و دفاع از سلامت مردم»، «فرهنگ پهلوانی، نواهای آئینی»، «فرهنگ پهلوانی، دستگیری و مواسات مومنانه»، «ترویج فرهنگ پهلوانی در بین آحاد مردم»، «فرهنگ پهلوانی، ایثارگران و مجاهدان» و «فرهنگ پهلوانی، ایثار و مقاومت» است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند اضافه کرد: مراسم زورخانه‌ای گرامیداشت هفته ترویج منش پهلوانی در زورخانه‌ای پوریای ولی نهاوند همراه با تجلیل از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، تجلیل از مرشدان و پیشکسوتان زورخانه و مرشدان پیشکسوت، تجلیل از کادر سلامت و ... برگزار شد.

وی با بیان اینکه حضور در مزار یادمان شهدای گمنام با حضور مسئولین و پیشکسوتان و ورزشکاران نیز از دیگر برنامه‌ها بود، گفت: حضرت علي(ع) بزرگ‌ترين پهلوان و اسوه جهان اسلام است و در ايران اسلامي نيز پورياي ولي و جهان پهلوان تختي محبوب‌ترين افرادي هستند كه با رعايت منش پهلواني تبديل به پهلوانان نامي ايران شده‌اند.

جوانمردی تصریح کرد: پهلوانان انسان‌هاي والا و صاحب نامي هستند كه تا ابد در ياد و اذهان مردم باقي مانده و هرگز نمي‌ميرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات