زنجان-جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی امروز جنگ دشمن جنگ ترکیبی است و در همه زمینه های سیاسی اقتصادی امنیتی اجتماعی وارد جنگ شدند که علاج این جنگ،جهاد تبیین می باشد که به فرموده ایشان قطعی و فوری نیز می باشد.
کد خبر: ۹۴۳۴۱۵۲
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛سردار ابوالفضل طهماسبی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و همچنین کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی کشور در جمع مردم شهرستان ابهر ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا به ویژه 4000شهید روحانی کشور بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه باور و اعتقاد شکل گرفته است،اظهار کرد:تمامی اندیشمندان سیاسی و اجتماعی بر این نکته تاکید دارند که انقلاب اسلامی برخلاف انقلاب هایی که در سایر کشورها رخ داده است بر پایه باور و اعتقاد دینی مردم شکل گرفته است.

راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان جهاد تبیین است

 

جانشین فرمانده سپاه زنجان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) انقلابی را شکل دادند که حاصل آن تشکیل حکومت اسلامی بود،تصریح کرد: شهید محمد باقر صدر در همین راستا به این نکته اشاره دارند که امام خمینی رحمة الله آرزوی انبیای الهی و ائمه اطهار و علما را در برپایه حکومت اسلامی برآورده کرده است؛حکومتی که تمامی گذشتگان و پدران ما آرزوی نفس کشیدن در آن را داشتند و خوشا به حال ما و شما دوستان که در این حکومت هستیم که در راس آن ولی فقیه و نایب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار دارند.

 

سردار طهماسبی با بیان اینکه مستکبران تشکیل چنین حکومتی که برپایه عدل و باورهای دینی بناشده بود را باور نداشتند،ادامه داد: توطیه ها ونیت شوم استکبار و استعمار را علما و روحانیون با روشنگری و هدایت به مردم شناساندند و زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

.

وی افزود:تفکر و تاثیرگذاری علما و روحانیون بر ملت ایران تمامی معادلات دشمن برهم زد و بر همین اساس در سال ۵۹ توسط صدام جنایتکار و مزدور جنگی به ایران اسلامی تحمیل شد و این جنگ هشت سال طول کشید و جوانان غیور و دلاور این مرز و بوم و خطه در مقابل تمامی دنیای آنها ایستادند و امام رحمت الله علیه فرمود اگر آنها بخواهند در مقابل دین ما به ایستند ما در برابر تمام دنیای آن ها خواهیم ایستاد.

 

وی با بیان اینکه اکنون نیز ملت ایران با روحیه مقاومت و خودباوری در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و این روحیه مقاومت و ایستادگی را به اقصی نقاط جهان صادر کرده است،خاطرنشان کرد:ایران اسلامی نه تنها از آن شعارها کوتاه نیامده است بلکه آن شعارها را به شعور تبدیل کرده است.

 

سردار طهماسبی با بیان اینکه امروز تمامی آزادی‌خواهان جهان همانند ایران اسلامی در مقابل استکبار می ایستند و این روحیه نشات گرفته از روحیه مقاومت و استکبار ستیزی ایران اسلامی است،افزود:به عنوان مثال مردم مقاوم یمن که دشمنانشان را به زانو درآوردند و بر گرفته از مکتب امام (ره) شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی نه تنها در مقابل استکبار ایستاده است و از محور مقاومت حمایت می کند بلکه به فرماندهی سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی ارتش فرا ملیتی و هویتی تشکیل داده است. یعنی هر جا هویت اسلام در خطر است ما در آنجا حاضر هستیم.

 

وی در پایان یادآور شد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی امروز جنگ دشمن جنگ ترکیبی است و در همه زمینه های سیاسی اقتصادی امنیتی اجتماعی وارد جنگ شدند که علاج این جنگ،جهاد تبیین می باشد که به فرموده ایشان قطعی و فوری نیز می باشد.

 

 

 

ارسال نظرات