خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان:

رسالت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ارائه آموزش‌های مهارتی نوین، منطبق با بازار کار است

همدان- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: رسالت این اداره کل، ارائه آموزش‌های مهارتی نوین، منطبق با بازار کار دنیا و منتج به اشتغال است.
کد خبر: ۹۴۳۴۲۴۴
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
رسالت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ارائه آموزش‌های مهارتی نوین، منطبق با بازار کار است

به گزارش خبرگزاری بسیج، وهب مختاران در دیدار با سرپرست فرماندار شهرستان کبودراهنگ  بر همکاری متقابل هر دو دستگاه برای اجرایی کردن نقش آموزش‌های مهارتی در تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار تأکید و اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار یکی از رسالت‌های مهم سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.

وی گفت: هر چقدر نگاه ما به بازار کسب و کار و اشتغال باشد، آموزش‌های مهارتی را با دید کسب و کار و همچنین ورود به حوزه اشتغال در نظر خواهیم گرفت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان ابراز داشت: رسالت این اداره کل، ارائه آموزش‌های مهارتی نوین، منطبق با بازار کار دنیا و منتج به اشتغال است.

وی در ادامه با اشاره به بازدید از کارگاههای آموزشی- تولیدی کبودراهنگ و دیدار با پرسنل و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان گفتک نقش آموزش های مهارتی در ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی با توجه به نیاز بازار کار در سطح منطقه، ارزیابی و تبیین شد.

یدالله ابراهیم‌خانی سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ نیز با بیان اینکه ظرفیت‌ها و امکانات موجود در فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و تسهیل کردن فرآیند جذب افراد جویای کار است، اظهار کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای می‌تواند در راستای جذب قشر بیکار و فاقد مهارت اقدامات مثبتی را انجام دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات