خبرهای داغ:
سردار مهدوی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه سربیشه:
سردار مهدوی با تاکید بر لزوم صبوری و کمک مردم به دولت: در این شرایط مردم باید توجه داشته باشند که بخصوص در فضای مجازی میدان را به دست دشمن ندهند، چرا که دشمن به دنبال این است که با فضاسازی و عملیات روانی، مردم را ناامید کند.
کد خبر: ۹۴۳۴۲۷۳
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان یکشنبه (یکم خرداد) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه اظهار داشت: امروز در آستانه سالگرد فتح خرمشهر هستیم، فتح عظیمی که امام خمینی (ره) در مورد آن فرمودند که " خرمشهر را خدا آزاد کرد"، چرا که در آن مقطع نه امکانات و ملزوماتی داشتیم و نه حمایت و سازماندهی وجود داشت. جنگ بر علیه ما تحمیل شد و سپاه که تازه تاسیس هنوز خودش را تجهیز نکرده بود و به همین دلیل هم رزمندگان برای تک تک کار‌ها و موفقیت‌هایی که حاصل شد از جمله آزادی خرمشهر؛ خون دل‌های زیادی خوردند.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امیدواریم خداوند توفیق خدمت برای مردم و نظام و اسلام را بدهد، ادامه داد: اگر بتوانیم باری از دوش مردم برداریم و در جهت محرومیت زدایی از جامعه حرکت کنیم، قطعا رضایت خداوند را به دست آورده ایم.

مهدوی گفت: مجموعه سپاه و بسیج هم قطعا در کنار سایر دستگاه‌ها و دولت انقلابی و مردمی، برای محرومیت زدایی و خدمت به مردم مناطق محروم و زدودن فقر از چهره آنها، کمک خواهد کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به خشکسالی‌هایی که وجود داشته، منطقه سربیشه دارای طبیعت سخت و خشن است و قطعا رفع محرومیت از این منطقه به تنهایی توسط سپاه یا هر کدام از دستگاه‌ها امکان ندارد، بلکه باید با هم افزایی و همدلی در جهت زدودن فقر و محرومیت اقدام کرد.

وی افزود: ما به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خدمت همه مسئولان شهرستانی، استانی و منطقه‌ای هستیم و با همدلی، هم افزایی و وحدت در کنار مردم هستیم و برای حل مشکلات کمک خواهیم کرد.

مهدوی گفت: با توجه به گام دوم انقلاب؛ بخصوص سند اعتلای بسیج که برگرفته از این گام است و با برنامه ریزی که در توسعه بسیج صورت گرفته است، سپاه ماموریت دارد که با کمک خداوند و همه مردم و بسیجیان، در تمامی حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... اقدامات موثری را برای حل مشکلات موجود از جمله در شهرستان سربیشه انجام دهد. از ابتدای امسال اقداماتی شروع شده و در ادامه هم برنامه‌های دیگری آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: مهمترین مسئله در این منطقه محرومیت زدایی است که از نقطه صفر مرزی تا دل روستا‌های محروم در قلب استان، پروژه‌های محرومیت زدایی زیادی در زمینه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال با کمک مسئولان اجرایی برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: در شرایط فعلی؛ دشمن، استکبار جهانی و معاندین نظام در داخل و خارج کشور سعی می‌کنند تا یاس و ناامیدی را در دل‌های مردم ایجاد کنند. در حالی که با توجه به وضعیت اقتصادی مریضی که در جامعه وجود دارد، باید این جراحی انجام می‌شد.

مهدوی افزود: اکنون هم باید همه به دولت کمک کنند تا این فصل را با موفقیت پشت سر بگذارد، چرا که بعد از آن مشکلات و درد و رنج‌ها رفع خواهد شد.

وی با تاکید لزوم بر صبوری و کمک مردم به دولت، گفت: در این شرایط مردم باید توجه داشته باشند که بخصوص در فضای مجازی میدان را به دست دشمن ندهند، چرا که دشمن به دنبال این است که با فضاسازی و عملیات روانی، مردم را ناامید کند.

وی اظهارکرد: خوشبختانه هم اکنون هیچ کمبودی وجود ندارد و اقلام و کالا‌های اساسی به اندازه کافی در سطح بازار وجود دارد. پس مردم تحت تاثیر عملیات روانی دشمن قرار نگیرند.

در این مراسم از زحمات ابراهیمی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه تقدیر و سرهنگ آوازی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها