حجت الاسلام محمودزاده مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه تهران بزرگ:
روز ۳۱ اردیبهشت ماه در مصلی قدس قم، نمایشگاه «تعهد سرخ، از حجره تا سنگر» سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران افتتاح خواهد شد و تا روز دهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۳۴۲۸۹
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
نمایشگاه «تعهد سرخ، از حجره تا سنگر» سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران افتتاح خواهد
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمودزاده مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ اظهار کرد: در چهارم خرداد ماه، کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید روحانی کشور را در مصلی قدس شهر قم توسط ستاد ملی بزرگداشت این شهدا برگزار خواهد شد که مهمان و سخنران ویژه این برنامه حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور محترم کشورمان خواهند بود که هم اکنون در حال انجام اقدامات مقدماتی برای برگزاری این کنگره هستیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه تهران بزرگ اذعان داشت: روز ۳۱ اردیبهشت ماه در مصلی قدس قم، نمایشگاه «تعهد سرخ، از حجره تا سنگر» سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران افتتاح خواهد شد و تا روز دهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت که این نمایشگاه پیش مقدمه ای برکنگره ملی چهار هزار روحانی کشور می شود.

وی همچنین در رابطه با موضوع نمایشگاه گفت: این نمایشگاه محصولات فرهنگی در رابطه با ۴۰۰۰ شهید روحانی کشور و همچنین یک سیر نمایشگاهی از شهدای دوران مشروطه، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای ترور، شهدای دفاع مقدس، شهدای جبهه مقاومت، شهدای مدافع حرم، شهدای طلاب و شهدای روحانی جهادگر سلامت، عوامل کمک های مؤمنانه و گروه های جهادی؛ به دید عموم خواهد گذاشت.

حجت الاسلام محمودزاده همچنین در ادامه افزود: روز ۳۰ اردیبهشت ماه در ضلع غربی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) اجتماع بزرگ سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) نیز برگزار شد که روحانیون بسیجی تهران به شکل فعال در این گردهمایی حضور داشتند.

 
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات