خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: با روی کار آمدن دولت طرح جامع محرومیت زدایی کشوری از سوی جهادگران در حوزه‌های عمرانی و اقتصاد مقاومتی ارائه شده است تا به واسطه این طرح جهادگران از نعمت خدمت به مردم بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۵۴
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور در حاشیه سومین اجلاسیه مجمع جهادگران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در خرمشهر اظهار کرد: نیروهای جهادی سراسر کشور به این نتیجه رسیدند که برای اثر بخشی و انسجام بیشتر باید یک شبکه ارتباطی ایجاد کنند.

وی افزود: هم‌افزایی، هم‌اندیشی، پیگیری صحیح مطالبات و هدفمندی در حوزه خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشورمان بخشی از اهداف برگزاری سومین اجلاسیه جهادگران کشور است.

سردار زهرایی گفت: در حال حاضر شوراهای جهادی شهرستانی و مجامع استانی شکل گرفته است و در 543 شهرستان با حضور گروه‌های جهادی رای‌گیری انجام شده و نظام‌نام تدوین شده است.

وی ادامه داد: انتخابات مجمع جهادی استان‌ها نیز با حضور روسای شهرستان‌ها برگزار شده است و در نهایت 7 نفر به عنوان اعضای مجمع عالی جهادی کشور انتخاب خواهند شد که کارگروه‌های تخصصی را برگزار می‌کنند.

زهرایی گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم طرح جامع محرومیت زدایی کشوری از سوی جهادگران در حوزه‌های عمرانی روستایی و اقتصاد مقاومتی ارائه شده است تا به واسطه این طرح جهادگران از نعمت خدمت به مردم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها