مجمع استانی کنگره معلمان ایران اسلامی هرمزگان عصر دوشنبه با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و مدیرکل آموزش و پرورش و مسوولان کمیسیون های 9 گانه مجمع با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان استان برگزار شد
کد خبر: ۹۴۳۴۴۶۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، این مجمع با موضوع ارائه گزارش توسط مسوولام کمیسیون ها با هدف کمک به کارآمدی بیشتر و بهتر نظام ‌آموزش و تعلیم و تربیت صورت گرفت.
رییس سازمان بسیج فرهنگیان هرمزگان در این مراسم گفت: مجمع استانی کنگره معلمان ایران اسلامی هرمزگان برای کمک به دستگاه آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان استان برای کارآمدی بیشتر شکل گرفته است.
سرهنگ پاسدار صادق حاتمی افزود: مسائل و مشکلات فرهنگیان در شورای عالی آموزش وپرورش بررسی و در کنگره ملی معلمان ایران اسلامی در تهران مطرح و حل می شود .
وی با اشاره به اینکه 9 کمیسیون در این مجمع تشکیل شده است، بیان داشت: هر کمیته به نام یک شهید شاخص فرهنگی مزین شده است و مسوولان کمیته ها با قوت و قوت راه شهدا را ادامه خواهند داد.
رییس سازمان بسیج فرهنگیان هرمزگان اظهارداشت: دستگاه آموزش و پرورش مقدس است و طبق گرفته رهبر معظم انقلاب هیج دستگاهی مهم تر از آموزش و پرورش نیست.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در این مراسم گفت: در این مجمع بسیجیان فرهنگی مناطق 22 گانه استان در 9 کمیسیون مسائل و مشکلاتشان را مطرح و بررسی شد.
محمد قویدل افزود: براساس سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب، سند تحول و بیانیه گام دوم انقلاب حرکت می‌کنیم و وظیفه اصلی ما جهاد تبیین است.
وی بیان داشت: در عرصه جهاد تبیین در بخش آموزش و پرورش هرمزگان توفیق های زیادی در گذشته و حال حاصل شده که اگر بازگو شود باعث می‌شود جامعه فرهنگیان ما با امید به عرصه تعلیم و تربیت بپردازند.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: یکی از نمونه های عینی در خصوص درمان فرهنگیان است که با پیگیری استاندار و صنایع درمانگاه فرهنگیان در حال فعالیت است و 40 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی و درمانی در حال خرید است.
وی بر تربیت اصولی پایدار بر اساس آموزه‌های وحیانی و معارف تمدن ساز و انسان ساز تاکید کرد و یادآورشد: باید بدنبال رفع مسائل و مشکلات فرهنگیان و دانش آموزان باشیم که حل این مساله با نگاه جهادی و عملیاتی امکان پذیر است.
در این مراسم مسوولان کمیسیون های 9 گانه مجمع خواستار همسان سازی حقوق فرهنگیان، ارائه پاداش به پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی، بکارگیری نیروهای بومی، جبران کمبود نیروی انسانی و ارتقای نیروها، درمان و سلامت جامعه فرهنگیان بویژه بازنشستگان، تعاونی مسکن فرهنگیان، تکریم و تجلیل از فرهنگیان و دیگر موارد را خواستار شدند.

ارسال نظرات