فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

شهدای طلبه و روحانی مظلوم واقع شده اند

دیدار با خانواده روحانی شهید داود ساعدی در روستای مرغملک به مناسبت کنگره ملی 4هزار شهید روحانی کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۶۰۷
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کرم نظری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد ضمن دلجویی از پدر و مادر شهید داوود ساعدی مرغملکی گفت: ما نباید از خانواده شهدا جدا و فاصله بگیریم و از خانواده های شهدای عزیز میخواهیم که ما سربازان و پاسداران  در مجموعه سپاه را از دعای خیر خود فراموش نکنند تا بتوانیم رهرو صدیقی برای مقام معظم رهبری مدظله العالی و ولایت باشیم.

 نظری بیان داشت: شهدای طلبه و روحانی از شهدای مظلوم واقع شده می باشند و در راستای منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در خصوص تکریم از خانواده های شهدای روحانی کنگره ای هر ساله در کشور برگزار میگردد. لذا امثال هم این کنگره در شهر مقدس قم در اوایل خردادماه برگزار میگردد و استان ماهم 80 شهید روحانی تقدیم انقلاب کرده که سهم شهرستان شهرکرد 40 شهید روحانی و طلبه می باشد که باید در راستای برگزاری این کنگره از این خانواده ها سرکشی به عمل آید

بخشی از زندگی نامه روحانی شهید داوود ساعدی مرغملکی:

شهید داوود ساعدی در سال 1350در روستای مرغملک در خانه ای کوچک و حقیر مستضغف متولد شد .پدر و مادر درآمد خود را از طریق کارگری به دست می آورند و مادرش از طریق بافندگی دوره ابتدایی و راهنمایی را در روستا سپری نمود و از شاگردان ممتاز و کوشا بود و کتابخانه شهدای مرغملک را عهده دار بود.

وآن هنگام که کاروان سپاهیان محمد صلی الله علیه وآله عازم جبهه های نور علیه ظلمت شدند و ایشان به منطقه شوشتر اعزام شدند و آموزش امداد گری را دیدند و در عملیات کربلای 5 شرکت نمود و شربت شهادت را نوشید.

 به نقل از وصیت نامه شهید :

اولین وصیت نامه ام را با چند کلمه ای با امت شهید پرورم آغاز میکنم . در ضمن من حقیر تر و کوچکتر از آنم که برای شما سفارشی داشته باشم اما چند کلمه ای به عنوان نصیحت با امت حزب الله سخن می گویم . باری  ای امت شهید پرور و همیشه در صحنه که این انقلاب عزیز و عظیم با مشت های گره کرده شما و باخونهای پاک  جوانهای شما و بانگ رسای الله اکبرتان به پیروزی رسیده است، مبادا دست از آن بردارید . نکند دنبال آن را خوب نگیرید تا این که حکومت عدل الهی حضرت مهدی عج الله تعالی فرج الشریف متصل نماید و قبر شش گوشه آقا ابا عبد الله الحسین علیه السلام  را در بغل بگیریم و  بعد ازآن برای آزاد سازی قدس عزیز بشتابیم .

در پایان این دیدار فرماندهی به همراه اعضا برسر تربت پاک شهید در گلزار شهدای روستای مرغملک حضور یافته وبا قرائت فاتحه به روح شهدای   عزیز یاد وخاطر انهارا گرامی داشتند.

 

ارسال نظرات