خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار محمدفاطمی نسب: 34 روز مقاومت مردم بدون سلاح و تجهیزات در خرمشهر نشان دهنده علاقه مردم ایران به انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۳۴۶۶۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان فردوس مراسم سوم خردادو سالگرد آزاد سازی خرمشهر  در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با حضور بسیجیان شهرستان و نیروهای انتظامی و نظامی برگزارشد .

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس  سرهنگ دوم پاسدار  محمد فاطمی نسب ضمن خیر مقدم خدمت همه بسیجیان همیشه در صحنه بیان کرد سوم خرداد روز تبلور شهامت ایثارگران است و نقطه عطف 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد که   34 روز مقاومت مردم بدون سلاح و تجهیزات نشان دهنده علاقه مردم ایران به انقلاب اسلامی بود.

وی در ادامه با اشاره به نقش این روزها در اقتدار ایران اسلامی خاطرنشان کرد: این حماسه موجب شده است تا دشمنان در تصمیم گیری های خود در این برهه زمانی از ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای یاد کنند.

وی با اشاره به اینکه اروندرود یکی از طمع های رژیم بعثی عراق برای اشغال خرمشهر بود، ادامه داد: پس از عملیات فتح المبین دشمن به توان نظامی رزمندگان پی برد و زمانی که به نتیجه عملیت بیت المقدس و آزادسازی خاک خرمشهر آگاه شد، شروع به تخریب واحدهای مسکونی خرمشهر کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها