حجت الاسلام محمدی گفت:امروز ملّت ایران با گذشت چهل و اندی سال از ایثار و مقاومت در برابر نقشه های مختلف استکبار می دانند که مقاومت شرط پیروزی است
کد خبر: ۹۴۳۴۷۹۸
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام مهدی محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه در جمع پاسداران سپاه ساوه گفت گفت:با شروع جنگ تحمیلی، جنگ نابرابر و هجوم وحشیانه رژیم بعث به سرکردگی صدام و حمایت قدرت‌های غربی و شرقی با ریختن بمب‌ها و خمپاره‌ها بر سر مردم بی دفاع که هیچگونه سلاحی در دست نداشتند و در زمانیکه تازه انقلاب اسلامی شکل گرفته بود به ایران اسلامی حمله کردند و خیالشان این بود که کمتر از یک هفته می‌توانند پیروز این میدان باشند و نه تنها خرمشهر، بلکه ایران را فتح کنند.


حجت الاسلام محمدی ادامه داد:، اما بادشمن بعث ایستادگی و مقاومت بی نظیر مواجه شدند و دشمنی که فکر می‌کرد با داشتن تجهیزات به روز و فراوان و نیرو‌ها ژنرال‌های آموزش دیده در ارتش‌های جهان، تمام برآورد‌های کارشناسان جنگی و نقشه‌های شوم و باطل جبهه‌ی کفر و استکبار نقش بر آب شد.


وی گفت: ایستادگی و مقاومت فرزندان ایران یا بهتر است بگوییم فرزندان روح ا... درسی به دشمنان داد که باید در تاریخ نوشته شود و فیلم‌ها و داستان‌ها نوشته شود تا ملت‌ها بدانند برای حفظ عزّت و آبرو و آزادگی از هیچ چیز هراسی نداشته باشند و جانانه مقاومت کنند.


 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه افزود:امروز ملّت ایران با گذشت چهل و اندی سال از ایثار و مقاومت در برابر نقشه‌های مختلف استکبار می‌دانند که مقاومت شرط پیروزی است در پاسخ به این ایثار و مقاومت و شکرشگزاری در برابر این مردم، مسئولین نیز باید بدانند همانطوریکه حماسه فتح خرمشهر شکل گرفت، فتح مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با همّت و تلاش مضاعف و فساد ستیزی شکر خواهد گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظرات