به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

سرود «سلام فرمانده» با حضوراجــــــتـــــمــــاع بــزرگ نوجوانان دهه هشتادی و دهـه نـودی بندرکنگ برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، سرود «سلام فرمانده» با حضور اجــــــتـــــمــــاع بــزرگ نوجوانان دهه هشتادی و دهـه نـودی شهـر تاریخی بندرکنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۶۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹

به گزارش روابط عمومی وتبلیغات ناحیه مقاوت بسیج سپاه بندرلنگه؛ این اجتماع بزرگ با حضور حجت الاسلام عباس شمس مسوول نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه شهرستان، حجت الاسلام خلیفاوی مسوول اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از نوجوانان در حسینیه امام جعفر صادق (ع) شهر بندرکنگ اجرا شد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه بندرلنگه گفت: روز سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران است که عظمت و اهمیت آن همواره در اذهان باقی خواهد ماند و سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر یادآور جانفشانی و دلیرمردی مردان و زنان شجاعی است. حجت‌الاسلام عباس شمس افزود: بدانیم آزادی خرمشهر مقدمه فتح الفتوح های دیگر است و خودتان را آماده کنید خرمشهرها درپیش داریم.
وی بیان داشت: شما نوجوانان گرانقدری که به عشق رهبرتان جمع شده اید تا سرود سلام فرمانده را اجرا کنید آینده از آن شماست و افول قدرت‌های مادی را به چشمانتان خواهید دید.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه بندرلنگه در پایان با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد نه فقط یادآور آزادی خرمشهر که یادآور فداکاری ها و ایستادگی های تحسین برانگیز مدافعان ایران اسلامی در برابر نیروهای متجاوز است؛ ایران و ایرانیان امروز یک بار دیگر خاطره آزادسازی خرمشهر را گرامی می دارند.

ارسال نظرات