سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه دهلران در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع سالروز پیروزی و آزادسازی خرمشهرگفت : بیش از 80 برنامه متنوع مردم محور در شهرستان دهلران در گرامیداشت فتح خرمشهر اجرا می شود.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۸۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست خبری سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه دهلران با اصحاب رسانه با موضوع سالروز پیروزی و آزادسازی خرمشهر در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه دهلران برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی مرغزاری  گفت : خرمشهر 4 آبان 1359 بعد از 34 روز مقاومت به اِشغال رژیم بعث صدام در آمد و پس از 578 روز یعنی 19 ماه بار دیگر به دست پر توان بسیجیان فتح شد و پرچم پر افتخار ایران در آن به اهتزاز در آمد.

وی از اجرای بیش از 80 برنامه متنوع مردم محور در شهرستان دهلران ویژه بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و افزود:برگزاری یادواره آبروی محله، برگزاری یادواره شهدا پایگاهی در سطح مساجد، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، غبارروبی مزار شهدا، نشست های بصیرتی و تبیینی، ایستگاه صلواتی، همخوانی سرود سلام فرمانده، اجرای تئاتر خیابانی، همزمان با کنگره 4000 شهید روحانی، در دهلران یادواره ای با محوریت روحانی شهید علی مومنی از جمله این برنامه هاست.

 فرمانده ناحیه دهلران درادامه تصریح کرد :فتح خرمشهر یک حادثه معمولی نیست بلکه تبلور صف آرایی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی در مقابل انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد:فتح خرمشهر تمام معادلات جنگ را بر هم زد و الگویی بود که ما می توانیم غیرممکن ها را ممکن کنیم.اگر حضور مردم و ملت با همدلی و همراهی در کنار ارتش و سپاه نبود فتح خرمشهر اتفاق نمی افتاد.پاسداشت سالروز آزادسازی خرمشهر تکریم مردم و نیروهای بسیجی است.

ارسال نظرات