سرهنگ مرادی فرمانده سپاه ناحیه آبدانان:

فتح خرمشهر یادآور خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام (ره) است.

سرهنگ مرادی فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهرگفت:سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر(ره) است.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۸۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷

سرهنگ مرادی فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در مسجد جامع این شهرستان گفت : سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر(ره) است که فرمود: “خرمشهر را خدا آزاد کرد”.

وی تاکید کرد :آزادسازی خرمشهر بوسیله نصرت الهی صورت گرفت وفتح الفتوح خوانده شد درجریان عملیات بیت المقدس رزمندگان ارتش،سپاه وبسیج توانستند در آن شرایط سخت وبدون هیچ رسانه ای با کمک خدای متعال بر ارتش تا دندان مسلح بعث که توسط سرویسهای جاسوسی ورسانه ای دشمن تقویت می شد پیروز شد.

وی افزود : بازخوانی و ترسیم روزآمد این رخداد سرنوشت ساز و بزرگ (فتح خرمشهر) برای نسل های امروز انقلاب و آینده سازان واقعی این سرزمین، حماسه آفرینی ها و رشادت های فرزندان اسلام و ولایت در آن قطعه درخشان تاریخی را برای همیشه جاودانه و الهام بخش آنان در صحنه های رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی قرار خواهد داد.

سرهنگ پاسدار مرادی ادامه داد :جنگ اقتصادی نمونه جدید جنگ است که دشمن فرمول جنگیدنش را عوض کرده وبا رسانه به جنگ با ما آمده وما هم باید جوانان را با فرمول دفاع جدید آشنا کنیم وبرای نبرد با دشمن آماده کنیم ،ودانش فضای مجازی را بالا ببریم.

وی در پایان گفت : سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به عموم مردم شهید پرور شهرستان آبدانان بالاخص خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک می گویم و از درگاه پروردگار  متعال برای ملت بزرگ ایران اقتدار و سربلندی روز افزون و برای شهدای والامقام آزاد سازی خرمشهر، رحمت بی کران و علو درجات مسئلت می نمایم.

ارسال نظرات