فرمانده سپاه کربلا افزود: پیشسکوتان در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در صحنه حضوری فعال دارند و پیشقراول این عرصه‌ها هستند.
کد خبر: ۹۴۳۴۹۸۳
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در عرصه‌های فرهنگی حضوری فعال دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان؛ نشست صمیمی دکتر حسینی پور استاندار مازندران با جمعی از سرداران، فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان در لشگر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد.

پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در عرصه‌های فرهنگی حضوری فعال دارند

سردار مسلمی در این نشست، با گرامیداشت حماسه سوم خردادماه، با اشاره به اینکه لشکر ۲۵ کربلا شناسنامه و هویت مازندران است، گفت: ایثارگری و دلاوری لشکر ۲۵ چه در دوران دفاع مقدس و چه در زمان امروز باعث شده است، تا لشکر به این درجه از اقتدار برسد.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت بیش از گذشته همیشه در صحنه هستند، افزود: این پیشسکوتان در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در صحنه حضوری فعال دارند و پیشقراول این عرصه‌ها هستند.

پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در عرصه‌های فرهنگی حضوری فعال دارند
سردار مسلمی درپایان سخنان خود با اشاره به دولت مردمی دکتر رییسی، خاطرنشان کرد: سرعت گرفتن کار‌ها در دولت انقلابی از توقع جریان انقلابی بوده تا شاهد برطرف شدن بخشی از مشکلات مردم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها