خبرهای داغ:
سردار تنگسیری فرمانده نیرو دریایی سپاه:

سوم خرداد نقطه عطف تاریخی و مهم جمهوری اسلامی بود

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سوم خرداد نقطه عطف تاریخی و بسیارمهم جمهوری اسلامی بود که در عملیات بیت المقدس به ثمر نشست و خرمشهر قهرمان پیروز و آزاد شد .
کد خبر: ۹۴۳۵۰۲۱
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

وی گفت:این عملیات بسیار مهم بود و نباید فراموش کنیم که چه کار های بسیار بزرگی در این عملیات رخ داد .
تنگسیری افزود: در این عملیات بیش از بیست هزار مزدور عراقی در این شهر دفاع می کرد که پس از عملیات در شهر خرمشهر بیش از 19 هزار نفر اسیر یا کشته شدند و اولین عملیاتی بود که 5400 کیلومتر مربع از خاک جمهوری اسلامی آزاد شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خانواده معظم شهدا در یادواره 83 شهید سردشت زیدون خاطرنشان کرد: شهدا منتظر هستند که ببیند راه آنان ، مسیر آنان و وصیت نامه آنان ادامه پیدا خواهد کرد ما باید به وصیت نامه شهدا مراجع کنیم چرا که این مردان بزرگ و ستارگان درخشان راه را برای ما نشان می دهند .
وی ضمن اشاره به دشمنی دشمنان قسم خورده نظام افزود: امروز دشمن منتظر است که با هر شیوه ایی تفرقه افکنی کند و جوانان ایران را سرد و به اینده نا امید کند که چنین نخواهد شد.
سردار تنگستانی ادامه داد: امروز به نقطه ای رسیده ایم که امید همه جهانیان به ظهور روشن تر شده و ظهور نزدیک است چرا که وعده خداوند حق است و ما پیروز این میدان خواهیم شد.
در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای زیدون با حضور سردار تنگسیری و جمعی از مسولان تجلیل شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار